Ruch w krainie

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
artkaps [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: niedziela 14 mar 2010, 18:40
Lokalizacja: Stryków
Płeć:
Wiek: 39

Ruch w krainie

Post autor: artkaps »

Witam wszystkich miłośników MIM. Gram w tę porywającą grę od kilku miesięcy i jestem zachwycony. Do rzeczy jak w temacie: ruch w krainie -jeżeli rozpoczynam grę w krainie zewnętrznej i poruszam się w lewo to kierunku tego ruchu nie zmieniam po każdym rzucie tylko w momencie przejścia do innej krainy -co jest dla mnie oczywiste. pragnąłbym wyjaśnić wątpliwości znajomych siostry którzy to "ustalili czytając instrukcje", że kierunek ruchu określamy przed każdym ruchem czyli raz w lewo raz w prawo -HIHI. Dla mnie lekkie nieporozumienie proszę o wasze opinie.
pozdrawiam Artur



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 21697
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 13

Post autor: Mały Nemo »

Witamy Ciebie!

Znajomi siostry mają rację, najpierw rzucasz kością za ruch, następnie wybierasz, czy poruszysz się w lewo, czy w prawo. Przy okazji każdego rzutu za ruch. Oczywiście, przekraczając Krainy mostem, możesz zmienić kierunek ruchu, ale tylko wtedy.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
maczopikczo
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 95
Rejestracja: piątek 22 sty 2010, 03:25
Lokalizacja: Poznaniec
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: maczopikczo »

Nemomon pisze:Oczywiście, przekraczając Krainy mostem, możesz zmienić kierunek ruchu, ale tylko wtedy.
Tzn. wtedy możesz zmienić kierunek w trakcie ruchu - jeśli np. wyrzuciłeś 5, to możesz iść 3 obszary w prawo, dochodzisz do mostu, przechodzisz do następnej krainy i możesz pozostałe 2 obszary iść w lewo (lub dalej w prawo).

Bodajże tylko w podziemiach jest tak, że nie możesz zmieniać raz obranego kierunku, ale mogę się mylić...


Nauka poszła w pas

Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 41
Kontakt:

Post autor: stave »

Bodajże tylko w podziemiach jest tak, że nie możesz zmieniać raz obranego kierunku, ale mogę się mylić...
W Podziemiach idziesz tylko do przodu chyba, że uciekasz albo przegrałeś walkę wtedy do tyłu.
Jedynie jeszcze jaskinia jest zakręcono odnośnie ruchu (gdy twa Moc nie wynosi 6 tylko mniej) ale to jest wyjaśnione także w instrukcji.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski

artkaps [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: niedziela 14 mar 2010, 18:40
Lokalizacja: Stryków
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: artkaps »

Cóż wygląda na to, że to ja jestem w błędzie.Ponowna lektura instrukcji i faktycznie taka interpretacja wydaje się słuszniejsza
Dzięki wielkie -uczymy się całe życie



Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Artownik »

Ja parę razy grałem dokładnie tak jak Ty to opisałeś i ma to swój urok - gra się robiła nieco trudniejsza i jeszcze bardziej przygodowa. Wcale bym tej opcji tak nie przekreślał. Choć odradzałbym grać tak w TMiMie.
Choć oczywiście jak przedmówcy już powiedzieli zasady gry mówią inaczej.



ODPOWIEDZ