Jaskinia czarownika

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
HRABIA GENERAŁ LORD [Autor tematu]
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Jaskinia czarownika

Post autor: HRABIA GENERAŁ LORD »

Dziś grając w Magię i Miecz zastanowiła mnie następująca kwestia:
Jeśli w Jaskini czarownika wylosuję misję przyniesienia Magicznego Przedmiotu i mam jeden taki przedmiot z którym nie chcę się rozstawać, to muszę go oddać od razu czy mogę poczekać aż zdobędę inny przedmiot, który będzie mniej użyteczny?
Ostatnio zmieniony wtorek 09 mar 2010, 14:11 przez HRABIA GENERAŁ LORD, łącznie zmieniany 3 razy.


Tyle miałem do powiedzenia.

Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 21695
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 13

Post autor: Mały Nemo »

Musisz od razu go oddać.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 41
Kontakt:

Post autor: stave »

Drobna poprawka to jest Czarownik nie Czarnoksiężnik.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski

Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 21695
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 13

Post autor: Mały Nemo »

Ano, Czarnoksiężnik to ten, który stworzył Koronę Władzy. Czarownik to ten, co wysyła głupców po nią ;)


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Likantropia
Posty: 660
Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
Lokalizacja: Danzig-Osowa
Płeć:
Wiek: 28
Kontakt:

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Moim zdaniem nie musisz. Możesz poczekać i załatwić inny przedmiot albo (my taki gramy) przyjść ponownie i losować nowego questa (stary jest anulowany). Uznajemy że Czarnoksiężnik zgubił okulay i nie pamieta, kto do niego przychodzi ;]


Obrazek

Awatar użytkownika
HRABIA GENERAŁ LORD [Autor tematu]
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: HRABIA GENERAŁ LORD »

stave pisze:Drobna poprawka to jest Czarownik nie Czarnoksiężnik.
Racja, z pamięci pisałem.


Tyle miałem do powiedzenia.

Awatar użytkownika
kayoy
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Poszukiwacze
Posty: 201
Rejestracja: niedziela 12 lip 2009, 00:26
Lokalizacja: wschód
Płeć:
Wiek: 30

Post autor: kayoy »

Nie wiem jak jest w instrukcji ale od kiedy pamiętam grało się tak, że zadanie możesz wypełnić kiedy chcesz.. I bierzesz Talizman wtedy kiedy jest ci on potrzebny a nie od razu, żeby ktoś go zaraz nie podpierdzielił..


...jesteśmy tarczami w waszych rękach
to my przyjmujemy ciosy
wy nie musicie się lękać
wystarczy przy sobie nas nosić...

Awatar użytkownika
truchel
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 28
Rejestracja: sobota 06 mar 2010, 20:45
Lokalizacja: glasgow
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: truchel »

Pomyslmy.. Czarownik zleca nam Questa: "Przynies magiczny przedmiot". Tak sie sklada, ze jeden masz juz w plecaku, ale nie chcesz sie z nim rozstawac. Ktora z opcji jest bardziej prawdopodobna:

a) Czarownik dzieki swym magicznym mocom ;) wykrywa item i mowi: "Dawaj, bo zamienie w ropuche". ;)

b) Mowisz czarownikowi: "Potezny magu, czym predzej udam sie na poszukiwanie przedmiotu ktorego pozadasz", po czym opuszczasz jaskinie, a mag cierpliwie czeka.

:mrgreen:



Awatar użytkownika
Astropata
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 1134
Rejestracja: sobota 18 paź 2008, 17:18
Lokalizacja: Józefów
Płeć:
Wiek: 29

Post autor: Astropata »

Nemomon ma rację. Zasady jasno stanowią że questa trzeba wykonać przy pierwszej możliwej okazji do wykonania. Słowem - pierwszy Magiczny Przedmiot trzeba oddać choćby to był Runiczny Miecz (czy tam Magiczny Miecz)



Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5423
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

Astropata pisze:Nemomon ma rację. Zasady jasno stanowią że questa trzeba wykonać przy pierwszej możliwej okazji do wykonania. Słowem - pierwszy Magiczny Przedmiot trzeba oddać choćby to był Runiczny Miecz (czy tam Magiczny Miecz)
Cytat? ;)
Na planszy napisane jest, iż cel misji musi być wypełniony, nie przy najbliższej okazji. Dopisek, że wtedy Czarownik teleportuje cię na obszar Jaskini Czarownika nie jest równoznaczny z tym, że od razu gdy będziesz miał okazję ów cel wypełnić :P


Ja nawet nie mam Talismana.


Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6144
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Astropata pisze:Nemomon ma rację. Zasady jasno stanowią że questa trzeba wykonać przy pierwszej możliwej okazji do wykonania. Słowem - pierwszy Magiczny Przedmiot trzeba oddać choćby to był Runiczny Miecz (czy tam Magiczny Miecz)
No właśnie również sobie nie przypominam zasady, która jednoznacznie opisywałaby, że to tak musi być. Więcej... a co jeżeli masz dwa takie Magiczne Przedmioty w momencie pobierania misji? Losowo ustalamy, który oddajemy? :D


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member

Awatar użytkownika
truchel
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 28
Rejestracja: sobota 06 mar 2010, 20:45
Lokalizacja: glasgow
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: truchel »

Zreszta kazdy moze ustalic swoje domowe zasady, takze i w tym przypadku. Oryginalny MiM ma wiele "buraczkow", ktore wrecz prosza sie o zmiane - "arcytrudna" Kraina Wewnetrzna ;)

My zawsze gramy: przynies ten przedmiot, ktory zechcesz i kiedy zechcesz. Nie ma zadnego musu. Rownie smieszna regula wydaje sie byc nakaz odzwiedzenia jednej z trzech lokacji w miescie/ wiosce. Lepiej juz za kazdym razem sprawdzac czy nas nie okradli (jesli gramy w TMiMa).



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 21695
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 13

Post autor: Mały Nemo »

Wydaje mi się, że w instrukcji to było opisane, ale czytałem ją ostatni raz ruski rok temu, więc może faktycznie w niej zapisu o Czarowniku nie było. Ale instrukcja obszaru, w jaki skomplikowany sposób nie byłaby napisana, to mówi doskonale:
Cel wyprawy musi być wypełniony. Gdy to nastąpi, Czarownik teleportuje cię z powrotem do swej Jaskini
Mamy tu do czynienia z warunkiem, w którym Czarownik nie pyta się nas, kiedy chcemy spełnić zadanie - sam to sprawdza i automatycznie, bez naszej woli, nas teleportuje do siebie, gdy tylko zauważy, że jesteśmy w stanie je spełnić. Więc, jeżeli mamy Magiczny Przedmiot podczas takiego rzutu, to od razu nas teleportuje do siebie, co prawda nie przesuniemy Poszukiwacza nawet o milimetr, ale teleportacja będzie, i da nam Talisman, a zabierze Przedmiot.

A jak mamy dwa Magiczne Przedmioty, to sami wybieramy, które mu oddamy. Podobnie z MZ - sami wybieramy, które żetony złota mu oddamy, a które nam się ładnie błyszczą, że chcemy wciąż na nie spoglądać ;)


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


ODPOWIEDZ