Niedociągnięcia w instrukcji

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Darken Rahl [Autor tematu]
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 57
Rejestracja: piątek 02 paź 2009, 15:10
Lokalizacja: Pleszew
Płeć:
Wiek: 26

Niedociągnięcia w instrukcji

Post autor: Darken Rahl »

Zakładam temat tutaj, bo tu też według nazwy powinno się wychodzić z pytaniami. Otóż niektórym graczom nic nie pasuje i wymyślają jakieś farmazony i herezje dotyczące gry. Teraz już sam nie jestem wszystkiego pewien, np. Czy za strażnika w zewnętrznej krainie rzuca się kostką? Czy za pokonanie go dostaję się 9 PD (Czyli do wymiany na siłę)? Czy dostaje się je za pokonanie wilkołaka w jamie i wilkołaka przyjaciela? Czy strażnika można zniewolić laską władzy??


Czarna ręka chaosu dosięgnie każdego!!!

Awatar użytkownika
HRABIA GENERAŁ LORD
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: HRABIA GENERAŁ LORD »

Odpowiadam tylko w swoim imieniu.
Ja gram tak:
Za strażnika rzuca się kostką.
Za pokonanie strażnika i obydwu wilkołaków nie dostaje się siły.
Strażnika nie można zniewolić laską, no bo jak?


Tyle miałem do powiedzenia.

Hellhound
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Magiczne Kamienie
Posty: 1227
Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46

Re: Niedociągnięcia w instrukcji

Post autor: Hellhound »

To ja może ogólniej odpowiem:
Darken Rahl pisze:Czy za strażnika w zewnętrznej krainie rzuca się kostką?
Tak, tak jak za każdego przeciwnika z planszy (wilkołaka, diabły z otchłani, osiłka z gospody itd.)
Darken Rahl pisze:Czy za pokonanie go dostaję się 9 PD (Czyli do wymiany na siłę)?
Nie, tylko wrogów karcianych wymienia się na punkty siły.
Darken Rahl pisze:Czy dostaje się je za pokonanie wilkołaka w jamie i wilkołaka przyjaciela?
Nie i tak.
Darken Rahl pisze:Czy strażnika można zniewolić laską władzy??
Nie, tylko wrogów karcianych można zniewolić.



Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Artownik »

Hellhound pisze:
Darken Rahl pisze:Darken Rahl napisał/a:
Czy dostaje się je za pokonanie wilkołaka w jamie i wilkołaka przyjaciela?
Nie i tak.
Tu wkradł się mały błąd. Wilkołak Przyjaciel odnosi się pewnie do Karty Zdarzenia - Wilkołak, która przemienia Przyjaciela w wilkołaka.

Na punkty Siły można zachować tylko Wrogów - karty należące do kategorii Wróg - Wróg (ew. Potwór, Zwierzę, Smok).



Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5423
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

Nie widzę tu żadnych niedociągnięć w instrukcji.
Darken Rahl pisze:Czy za strażnika w zewnętrznej krainie rzuca się kostką?
Instrukcja: 16:1a mówi o tym, że walka ma miejsce gdy atakuje nas istota mająca określoną Siłę (w tym przypadku Strażnik), 16:4 mówi, że rzuca się za przeciwnika kostką.
Darken Rahl pisze:Czy za pokonanie go dostaję się 9 PD (Czyli do wymiany na siłę)?
Instrukcja: 1:4 mówi o zyskiwaniu punktów Siły za każde 7 punktów Siły na Kartach pokonanych Wrogów.
Darken Rahl pisze:Czy dostaje się je za pokonanie wilkołaka w jamie i wilkołaka przyjaciela?
Znowu ten sam punkt 1:4.
Darken Rahl pisze:Czy strażnika można zniewolić laską władzy?
Nie chce mi się szukać tej Karty, ale na pewno jest napisane na niej, że można zniewolić Wroga, a Wróg to przeciwnik reprezentowany przez Kartę o numerze 2 lub 3 (instrukcja: 15:4, 15:5).

Gdzieżże sa Twoje niedociągnięcia w Instrukcji?


Ja nawet nie mam Talismana.


Awatar użytkownika
Darken Rahl [Autor tematu]
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 57
Rejestracja: piątek 02 paź 2009, 15:10
Lokalizacja: Pleszew
Płeć:
Wiek: 26

Post autor: Darken Rahl »

Ja tam instrukcji na pamięć nie znam, ale dzięki, tym bardziej z punktami w instrukcji, bo ta osoba każde mi udowadniać zasady które jej się nie podobają, w instrukcji. Dla śmieszności zdradzę jeszcze że to moja mama xD


Czarna ręka chaosu dosięgnie każdego!!!

Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5423
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

Hah, instrukcję warto sobie odświeżyć :)
Ogólnie co do Twoich pytań, to kręcą się wokół tematu Wrogów. Warto zapamiętać, że Wrogowie to karty o tym typie i nic więcej, i że tylko przeciewników reprezentowanych przez takie karty wymienia się na punkty Siły ;)


Ja nawet nie mam Talismana.


Awatar użytkownika
HRABIA GENERAŁ LORD
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: HRABIA GENERAŁ LORD »

Darken Rahl pisze:Ja tam instrukcji na pamięć nie znam,
Błąd!!!
:mrgreen:


Tyle miałem do powiedzenia.

ODPOWIEDZ