Walka na Koronie Władzy

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
filosss [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 15
Rejestracja: środa 14 sty 2009, 11:56
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Walka na Koronie Władzy

Post autor: filosss »

Podczas ostatniej partyjki doszło do następującej sytuacji. Bodajże Elf czy Wojownik siedział spokojnie na koronie władzy i rzucał czary rozkaz. W międzyczasie na Koronę wbił się poszukiwacz który miał możliwośc wyboru formy walki - a że miał wypasioną moc tą formę walki przybrał (bodajże czarnoksiężnik - ech ta zawodna pamięć). Walkę toczyliśmy - jedno starcie w jednej turze. I tu rodzi się pytanie czy podczas następnej rundy walki ów czarnoksiężnik może ponownie wybrać formę walki psychicznej? Trzeba wspomnieć, że Wojownik miał "ruch" przed Czarnoksiężnikiem. Czy być może przy następnej rundzie to Wojownik atakuje? Czy najlepszym rozwiązaniem byłoby stoczenie walki do utraty wszystkich punktów wytrzymałości przez kogoś w jednej turze w tym przypadku na moc?



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 21695
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 13

Post autor: Mały Nemo »

Gdy na Koronie Władzy znajdują się dwaj lub więcej Poszukiwaczy, to muszą oni walczyć ze sobą, każdorazowo w każdej swojej turze. Innymi słowy, ten Wojownik, gdy przypada na niego ruch, może, a nawet musi, zaatakować fizycznie, a ten Czarnoksiężnik także musi atakować, gdy przyjdzie na niego kolejka ruchu, ale ma wybór: czy fizycznie, czy psychicznie. Innymi słowy, w czasie jednej tury gry, przeprowadzonych będzie tyle ataków, ilu Poszukiwaczy znajduje się na Koronie Władzy.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

A jeśli jest 3 graczy i ja jestem jednym z nich to atakuje jednego czy obu??



Hellhound
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Magiczne Kamienie
Posty: 1227
Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46

Post autor: Hellhound »

Według mnie jednego. Wydaje mi się, że to tak jak byś co kolejkę kończył swój ruch na tym obszarze (pomimo, że się nie ruszasz). Jeśli kończysz ruch na obszarze na którym jest dwóch graczy to też możesz zaatakować tylko jednego.



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 21695
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 13

Post autor: Mały Nemo »

Wybierasz, kogo chcesz zaatakować.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5423
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

filosss, trochę dziwna interpretacja zasad :P Przecież każdy ma swoją turę i każdy wtedy musi użyć zdolności lub zaatakować (taka Czarownica czy Złodziej mogą najpierw spokojnie osłabić przeciwnika zabierając mu Przyjaciół/Przedmioty, a później dokonać rzezi). Każdy po kolei atakuje i to on (jeśli może) wybiera formę walki.
W Twoim przypadku na zmianę: atakuje Czarnoksiężnik i wybiera Moc, później atakuje Wojownik na Siłę. Warto też wspomnieć, że nie ma obowiązku odbierania punktu Wytrzymałości, więc Wojownik mógłby zabrać Czarnoksiężnikowi Zbroję, żeby mieć 100% pewności w następnych walkach, że odbierze mu Wytrzymałość :)
I tu może się pojawić głupia sytuacja, że Czarnoksiężnik na Moc, a Wojownik na Siłę - ciągle zwyciężają i odbierają sobie Przedmiot bez którego by zginęli :P


Ja nawet nie mam Talismana.


Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 756
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Czarnoksiężnik na Moc, a Wojownik na Siłę - ciągle zwyciężają i odbierają sobie Przedmiot bez którego by zginęli
A jakiś pomysł co by to mogło być, wiedząc, że w walce psychicznej żadne pancerze nie chronią poszukiwacza przed stratą WT? :) Wojownicy na koronie władzy co turę muszą się "spotykać" ale niekoniecznie walczyć. Ewentualnie mogą wyjść z obszaru korony władzy.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!

Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5423
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

np Czarnoksiężnik ma 1 WT i Ciężką Zbroję a Wojownik 2 WT.
Wojownik Zabiera mu Ciężką Zbroję, żeby mieć pewność, że go zabije, bo jeśli mu się nie uda, to go Czarnoksiężnik skosi :P A taki wtedy odbiera mu z powrotem tę Zbroję, żeby nie zginąć :P Chyba, że Wojownik zaryzykuje sytuację patową, żeby z marnym prawdopodobieństwem ruszyć po zwycięstwo :P


Ja nawet nie mam Talismana.


Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 756
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

BIerzesz wojownikiem zborję i rzucasz ją na glebę i po sprawie. Czarnoksiężnik nie może jej podnieść, bo musi spotkać wojownika i nie może zrobić nic innego ;)


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!

filosss [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 15
Rejestracja: środa 14 sty 2009, 11:56
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: filosss »

Dzięki Nemomon i Rogo - faktycznie tak powinno być. Niestety jak się wraca do MiM po kilkunastu latach - wiele zasad ulatuje...



Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5423
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

Instrukcja ciągle jest - wystarczy ją odświeżyć :P

Chciałem napisać pretorianstalkerowi, że jego pomysł jest genialny, ale ten post został uznany przez kogoś nie do końca wyluzowanego za spam, więc napiszę pretorianstalkerowi, że mu dziękuję za uświadomienie mnie o tym co jest zgodne z zasadami i wyklucza wspomniany przeze mnie prezypadek :) Podziękowania nieraz widziałem i nie były uznawane za spam i kolejnym razem rozpiszę się jak teraz, zamiast pisać "Tyyy, genialne", bo skróty myślowe są uznawane przez niektórych, nie do końca wyluzowanych ludzi za spam :)

Jeśli jednak podziękowania (których już sporo się naczytałem na forum i niegdy bym nie przypuszczał, że są uznawane za spam) są objawem nabijania postów (o tak, zależy mi na tym, bo duża ilość postów świadczy o tym, że jestem fajny), to jestem strasznie przęjęty i mi teraz głupio ;]

(ironia, sarkazm)


Ja nawet nie mam Talismana.


ODPOWIEDZ