WKO - W Krainie Obłoków: Pomysł na wspólny projekt

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o Magii i Miecz, niedotyczące twórczości graczy, zasad &c.
Awatar użytkownika
Bludgeon
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5130
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Bludgeon » środa 21 wrz 2016, 21:17

tytani mogą być.

MIASTO W OBŁOKACH:
Mieszkańcy Krainy Obłoków patrolują ten obszar.

To krainy czy miasta i patrolują czy mieszkają?

Hełm z Czarnej Stali - 5 mz
Miecz z Czarnej Stali - 5 mz
Topór z Czarnej Stali - 5 mz

Może zamiast z Czarnej Stali, z Obsydianu albo Kwarcu

DRYFUJĄCY WULKAN:
Rzuć kostką, aby zobaczyć jak wpłynął na ciebie pobyt w tych ciężkich warunkach:
1: Zyskujesz 2 punkty Mocy.

Nie podoba mi się ten pomysł żeby odwiedzając wulkan można było dostać 2 punkty mocy.
Wolę wyspę mutantów (tak, w talizmanie są mutanci) albo wyspę dzikiej magii, coś w tym stylu.
Może być też pole bitwy, w bitwie i można stracić życie i podnieść siłę/moc więc wszystko pasuje.

PĘTLA CZSOWA - można nie robić obszaru, tylko odpowiednie strzałki pozawijać, zakręcić i zawrócić do odpowiednich obszarów
Ale ponieważ robimy konwersję 1:1 to wypadałoby żeby ten obszar był. Szklana Góra? Lustrzana Wyspa?


What a view.


Awatar użytkownika
Bludgeon
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5130
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Bludgeon » środa 21 wrz 2016, 21:19

Rogo pisze: WAROWNIA TYTANÓW
Rzuć kostką:
1: Trująca atmosfera - tracisz 1 punkt Wytrzymałości.
2: Walczysz z Tytanem o Mocy 9.
3: Walczysz z Tytanem o Sile 9.
4: Wyciągnij 1 Kartę Przygód.
5: Wyciągnij 2 Karty Przygód.
6: *w oryginalnej instrukcji nie ma wyniku 6, trzeba coś wymyślić*
Jeżeli pokonałeś tutaj Tytana, zyskujesz 1 punkt Siły lub Mocy, zależnie od tego, czym posługiwałeś się w walce.
Najprościej i najbezpieczniej będzie zrobić tak:
1: Trująca atmosfera - tracisz 1 punkt Wytrzymałości.
2: Walczysz z Tytanem o Mocy 9.
3: Walczysz z Tytanem o Sile 9.
4: Wyciągnij 1 Kartę Przygód.
5-6: Wyciągnij 2 Karty Przygód.

Ale ciekawiej tak:

1: Trująca atmosfera - tracisz 1 punkt Wytrzymałości.
2: Walczysz z Tytanem o Mocy 9.
3: Walczysz z Tytanem o Sile 9.
4: Wyciągnij 1 Kartę Przygód.
5: Wyciągnij 2 Karty Przygód.
6: Wyciągnij 3 Karty Przygód.


What a view.


Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5018
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Rogo » środa 21 wrz 2016, 21:46

Obsydian bardzo spoko, jestem na tak.
Kraina Obłoków to cała kraina, ale patrolują tylko okolice swojego miasta. Ale można zmienić.
Co do Pętli Czasowej to mechanicznie nic się nie zmieni, technicznie jeden obszar mniej. Może być coś w stylu Lustrzanej Wyspy.
Co do Strefy Radioaktywnej - chciałem coś, żeby dało się dostosować Skafander. Pobyt w takim miejscu może sporo nauczyć, stąd możliwość zdobycia Mocyw warowni Tytanów można w środek wcisnąć 3: Nic się nie dzieje.


Czas umierać.


Awatar użytkownika
Bludgeon
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5130
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Bludgeon » środa 21 wrz 2016, 21:59

Rogo pisze:Pobyt w takim miejscu może sporo nauczyć, stąd możliwość zdobycia Mocy
Litości...


What a view.


Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5018
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Rogo » środa 21 wrz 2016, 22:04

Ok, wymyśl coś lepszego, żeby dało się dostosować Skafander bez zmiany na magiczny przedmiot ;)


Czas umierać.


Awatar użytkownika
Bludgeon
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5130
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Bludgeon » środa 21 wrz 2016, 22:11

Trująca atmosfera w warowni tytanów też nie ma sensu. Tzn rozumiem że jest tam dla kombinezonu ale nie pasuje fabularnie do reszty obszaru i jest to problem.


What a view.


Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5018
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Rogo » środa 21 wrz 2016, 22:13

To akurat robiłem kopiuj wklej z oryginalnego obszaru bez zastanowienia. Trzeba zmienić ;)


Czas umierać.


Awatar użytkownika
Bludgeon
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5130
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Bludgeon » środa 21 wrz 2016, 22:18

BTW mam rozwiązanie dla Skoczka
W TMIM Góry jest taka karta
http://www.talismanwiki.com/Walking_Stick
Która działa identycznie jak Skoczek, więc robimy z niej Kij Wędrowca czy jakoś tak i po problemie.


What a view.


Awatar użytkownika
Bludgeon
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5130
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Bludgeon » środa 21 wrz 2016, 22:22

Mam potencjalne rozwiązanie strefy radioaktywnej i kombinezonu:

Jeśli przerobimy strefę radioaktywną na np. świątynię ognia znajdującego się na/w wulkanie, a następnie w warowni tytanów zmienimy trującą atmosferę na gorącą atmosferę, wtedy możemy skafander przerobić na przedmiot chroniący przed gorącem (co też wytłumaczy dlaczego działa na pustyni).


What a view.


Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 4559
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: abubu » środa 21 wrz 2016, 22:37

Bludgeon pisze:Mam potencjalne rozwiązanie strefy radioaktywnej i kombinezonu:

Jeśli przerobimy strefę radioaktywną na np. świątynię ognia znajdującego się na/w wulkanie, a następnie w warowni tytanów zmienimy trującą atmosferę na gorącą atmosferę, wtedy możemy skafander przerobić na przedmiot chroniący przed gorącem (co też wytłumaczy dlaczego działa na pustyni).
PLANETA ŚMIERCI -> A może Kuźnia Tytanów na wyspie wulkanicznej (stąd "gorąca atmosfera") ... coś jak Hefajstos i jego kuźnia w wulkanie
STREFA RADIOAKTYWNA -> Klasztor Mnichów; Rzuć kostką aby poddać się próbie mnichów/treningowi; odpowiednie wyniki już odnośnie udanej/nieudanej próby (np. podążyłeś ścieżką siły i zdobyłeś 2 pkt siły; nie podołałeś próbie i tracisz 2 pkt wytrzymałości) ... wiem wiem, znowu mnisi :P


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.

Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5018
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Rogo » czwartek 22 wrz 2016, 06:04

A co ma coś na co będzie przerobiony Skafander z próbą mnichów? Mi osobiście mnisi tam nie pasują.
Bludgeon, Twoje pomysły są dobre, ale zostawiłbym przy nazwie Warownia. Bo poza tym gorącem, to to nie ma za dużo wspólnego z kuźnia. Ale to jeszcze kwestia do ustalenia


Czas umierać.


Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 4559
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: abubu » czwartek 22 wrz 2016, 07:05

Rogo pisze:A co ma coś na co będzie przerobiony Skafander z próbą mnichów? Mi osobiście mnisi tam nie pasują.
Bludgeon, Twoje pomysły są dobre, ale zostawiłbym przy nazwie Warownia. Bo poza tym gorącem, to to nie ma za dużo wspólnego z kuźnia. Ale to jeszcze kwestia do ustalenia
To, że mnisi są upierdliwi i poddają próbie (losowej, czy to ścieżka siły czy mocy) każdego przybysza. Skafander to byłby taki glejt, który pozwala (jeżeli nie chcesz poddawać się próbie) przejść dalej.
Mnichów tutaj można zamienić na jakieś dzikie plemię tubylców a glejt na jakiś ich relikt (np. Amulet szamana), a przykładowa wyspa pokryta pierwotną puszczą.


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.

Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5018
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Rogo » czwartek 22 wrz 2016, 07:23

A co ma taki glejt do pobytu na pustyni. Idziesz w ślady Nemomona, drogi kolego :P


Czas umierać.


Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 4559
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: abubu » czwartek 22 wrz 2016, 07:32

Ehhh zapomniałem o pustyni :) ... no dzięki temu glejtowi "ziomale" tychże tubylców pomagają tobie zdobyć wodę na pustyni :)


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.

Awatar użytkownika
Bludgeon
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5130
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Bludgeon » czwartek 22 wrz 2016, 10:16

abubu pisze:Ehhh zapomniałem o pustyni :) ... no dzięki temu glejtowi "ziomale" tychże tubylców pomagają tobie zdobyć wodę na pustyni :)
Bardzo na siłę. Najpierw trzeba zrobić kombinezon a potem dopasować resztę obszarów. Bo w drugą stronę raczej nie da się wymyślić tej karty tak żeby miała sens.
Ponieważ skafander chroni przed pustynią to musi to być coś co chroni przed gorącem, brakiem wody, słońcem, coś w tym stylu.


What a view.


Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5018
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Rogo » czwartek 22 wrz 2016, 19:31

Kurde szata beduina :D nasączona aloesem, dla wzmocnienia jej właściwości :D

Zawsze lepsze to niż glejt :D


Czas umierać.


Archaniol101
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 59
Rejestracja: czwartek 14 kwie 2016, 13:33
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 27

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Archaniol101 » piątek 23 wrz 2016, 15:34

A w jaki sposób będzie się można dostać do tej krainy?
Nie myśleliście na przykład nad stworzeniem również dodatku "Góry" w wersji MiMowej? Wtedy taka kraina mogłaby być przejściowa (wędrówka w stronę obłoków może trochę zająć).

Pomysł z mnichami mi się podoba - jest nader adekwatny do rzeczywistości. Proponowaliście nazwy dla mocniejszych przedmiotów (miecz z czarnej stali itd.) może z niebieskiej skoro jesteśmy na tyle daleko od ziemii.

I jeszcze jeden pomysł, wiem że ideą jest znormalizowanie WKO w stosunku do innych krain ,ale może dorzucicie jakąś kartę z Aniołem/Archaniołem? :D




Awatar użytkownika
Bludgeon
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5130
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Bludgeon » piątek 23 wrz 2016, 16:26

Archaniol101 pisze:A w jaki sposób będzie się można dostać do tej krainy?
W ten sam co do kosmicznej otchłani - w końcu to wierny przekład.
Archaniol101 pisze:I jeszcze jeden pomysł, wiem że ideą jest znormalizowanie WKO w stosunku do innych krain ,ale może dorzucicie jakąś kartę z Aniołem/Archaniołem? :D
Nic nie będzie dorzucane, aczkolwiek jak skończymy to nic nie stoi na przeszkodzie stworzyć dodatkowy materiał.

By the way, mam już zrobionych 5 poszukiwaczy do angielskiej wersji, oczywiście z zmienionymi zdolnościami ale zachowanym "rdzeniem". Jeśli jesteście ciekawi mogę wrzucić.


What a view.


Awatar użytkownika
Valdi [Autor tematu]
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 11111
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Valdi » piątek 23 wrz 2016, 17:26

Archaniol101

Rob przekład gór na MiM.
Jak dla mnie niema szans na przełożenie ich w 1:1 więc możesz dodać karty ułatwiające wejście do WKO


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.


Archaniol101
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 59
Rejestracja: czwartek 14 kwie 2016, 13:33
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 27

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Archaniol101 » piątek 23 wrz 2016, 18:02

No właśnie z chęcia bym zrobił, ale niestety nie miałem nigdy w rękach dodatku TMiM Góry. Po prostu jak zastanowiłem się kiedyś nad mnogością dodatków autorskich do MiMa to stwierdziłem, że skoro jest morze to czemu nie ma gór.

Jeżeli plan na dorobienie takiej części zainteresuje większe grono to spróbuje skompletować swoje pomysły (nie czerpane z TMiM) i powrzucam je, pewnie już w osobnym forum.




Awatar użytkownika
Bludgeon
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5130
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Bludgeon » piątek 23 wrz 2016, 18:44

W górach chyba nie ma niczego co by sprawiało problemy z konwersji na 2 edycję. Gorzej z Lasem gdzie 2/3 dodatku wymaga istnienia Losu.
Archaniol101 pisze:No właśnie z chęcia bym zrobił, ale niestety nie miałem nigdy w rękach dodatku TMiM Góry. Po prostu jak zastanowiłem się kiedyś nad mnogością dodatków autorskich do MiMa to stwierdziłem, że skoro jest morze to czemu nie ma gór.

Jeżeli plan na dorobienie takiej części zainteresuje większe grono to spróbuje skompletować swoje pomysły (nie czerpane z TMiM) i powrzucam je, pewnie już w osobnym forum.
Temat możesz założyć już teraz, a moda poprosimy o przeniesienie offtopu właśnie tam.
Mi osobiście taki dodatek nie potrzebny bo gram w TMiM, ale służę pomocą jak zawsze.


What a view.


Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 4559
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: abubu » piątek 23 wrz 2016, 19:04

Off Topic
Bludgeon pisze:Temat możesz założyć już teraz, a moda poprosimy o przeniesienie offtopu właśnie tam.
Na razie nie padły żadne konkrety, więc nie ma co zakładać nowego tematu. Offtop na razie nie jest tragiczny, więc nie ma co też robić nadmiernych porządków, tym bardziej, że motyw Gór służy tutaj jako koncepcja.


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.

AndO3131
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Uczestnik Zjazdów
Posty: 55
Rejestracja: poniedziałek 25 maja 2015, 10:54
Lokalizacja: Białystok
Płeć:

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: AndO3131 » sobota 24 wrz 2016, 21:25

Bludgeon pisze:By the way, mam już zrobionych 5 poszukiwaczy do angielskiej wersji, oczywiście z zmienionymi zdolnościami ale zachowanym "rdzeniem". Jeśli jesteście ciekawi mogę wrzucić.
Ja jestem ciekawy. Chciałbym przetestować szablon w Strange Eons.




Awatar użytkownika
Bludgeon
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5130
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Bludgeon » sobota 24 wrz 2016, 21:55

BIBLIOTEKARZ (oryginalnie Naukowiec)
Charakter: Neutralny
Start: Miasto
Siła 2, Moc 5, Los 3, Życie 4
1: Zamiast normalnego ruchu, możesz badać. Twoja tura natychmiast się kończy i otrzymujesz tyle Czarów, na ile pozwala twoja Moc.
2: Zawsze gdy otrzymujesz Czar, możesz położyć go na tej karcie rewersem do góry jako materiał badawczy. Twój materiał badawczy nie jest traktowany jako Czary ale wlicza się do limitu Czarów jakie możesz posiadać.
3: Ilekroć twój Przedmiot lub Czar który rzucasz wymaga rzutu kostką, możesz odrzucić dowolną ilość materiałów badawczych i zmienić wynik rzutu o 1 w dowolną stronę za każdy.


What a view.


Awatar użytkownika
Bludgeon
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5130
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Pomysł na wspólny projekt

Post autor: Bludgeon » sobota 24 wrz 2016, 21:59

ŁOWCA ARTEFAKTÓW (oryginalnie Archeolog)
Charakter: Dobry
Start: Ruiny
Siła 3, Moc 4, Los 4, Życie 4
1: Limit przedmiotów które możesz nieść to 6.
2: Zawsze jak wyciągniesz Przedmiot z talii Przygody, możesz natychmiast pociągnąć dodatkową kartę. Możesz użyć tej zdolności raz na rundę.
3: Kiedy odwiedzasz Miasto lub Zamek, możesz oddać dowolną ilość Magicznych Przedmiotów do muzeum. Za każdy odrzucony w ten sposób Przedmiot otrzymujesz 2 MZ i 1 punkt Losu.
4: Gdy rzucasz kostką w Kopalni, Krypcie, Tajemnych Wrotach lub dowolnym Miejscu, możesz dodać lub odjąć 1 od wyniku.


What a view.


ODPOWIEDZ