Rzycio-godziny spędzone nad rozkminianiem Logiki MiMa...

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o Magii i Miecz, niedotyczące twórczości graczy, zasad &c.
dms~ [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 47
Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: dms~ » piątek 06 kwie 2012, 13:56

Przyjmijmy, że mamy siłę ograniczoną do 6 + piłomiecz + strażnik, już mamy 10 a do tego rzut kostką!
Który wróg ma tyle? Książę smoków ma 9. Ale to napisałem po jednym przedmiocie i przyjacielu a zazwyczaj mamy ich więcej...
Moim zdaniem ograniczenie musi być...



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 20694
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: Mały Nemo » piątek 06 kwie 2012, 14:04

A nie lepiej podwoić parametry Wrogów? Na początku będą oni morderczy, ale potem trudniejsi.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Rogo
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5043
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Rogo » piątek 06 kwie 2012, 14:15

wg "mojej logiki" Jasnowidz nie dogoni w sile Trolla. Z resztą rzadko kiedy dobrnie się do 12 punktów siły, bo zazwyczaj już podbija się krainę wewnętrzną.
A wg Ciebie być trollem i nie zbierać pokonanych wrogów jest z sensem?
Większość przedmiotów i przyjaciół zwiększających siłę/moc zwiększa je tylko podczas walki (zwłaszcza te zwiększające siłę). Ciekaw jestem jak u Ciebie wygląda przebijanie się przez Kryptę/Kopalnię (zwłaszcza przez kryptę, gdzie wymagana jest siła), mając prawdopodobieństwo 10-30% na przejście (dla 6-8 siły)
Sztuczne przedłużanie gry, bo wg mnie lepiej szybko podbić statystyki niż liczyć na to, że znajdzie się przedmioty/przyjaciół dodających siłę/moc nie tylko podczas walki.


Czas umierać.


Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Likantropia
Posty: 656
Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
Lokalizacja: Danzig-Osowa
Płeć:
Wiek: 28
Kontakt:

Post autor: SPIDIvonMARDER » piątek 06 kwie 2012, 15:23

dms~, chyba lepiej od razu rozpisać nową grę, bo Magia i Miecz jest z reguły nielogiczna ;) Jakiś koleś bierze tam jakaś magiczną koronę, która jest za wiecznie płonąca doliną (co podsyca ten ogień? Czemu jakiś tam talizman ma chronić przed nim? Może jest to płaszcz azbestowy?) i może dowolnie zabijać postacie znajdujące się na drugim końcu kosmicznej otchłani...


To wszystko jest tylko magiczną grą planszową. Szukanie logiki na siłę może zepsuć balans gry i stanie się ona zwyczajnie nudna, bo trzeba będzie ogarniać za dużo rzeczy naraz. Trochę grywam w strategiczne gry Taktyki i Strategii. Owo wydawnictwo w pewnym momencie postanowiło, że jej bitwy będą w 100% realistyczne. Efekt jest taki, że ruch dowolną jednostką to czasem 2 minuty liczenia statystyk, pojedynczy atak jest regulowany przez 40 przepisów, które i tak nie ogarniają całości pola walki, bo to się nie da!

Dlatego moim zdaniem wprowadzanie limitów zepsuje grę. Pamiętajmy, że standardowa Siła Poszukiwacza operuje w granicach 1-6, do tego dochodzi kostka K6 i ew. jakieś przedmioty (też załóżmy +4). Zatem zakładając limity, maksymalna osiągalna Siła to 16... i w tej szesnastce musisz upchać wszystkie stworzenia i sytuacje od królika bojowego, po olbrzymy i smoki... by dało je się jakoś pokonać. Dość wąska skala...


Obrazek

Awatar użytkownika
InsertCoin
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 156
Rejestracja: sobota 31 mar 2012, 14:35
Lokalizacja: Mame32
Płeć:

Post autor: InsertCoin » piątek 06 kwie 2012, 15:26

Dzień Dobry

Tak na marginesie poprawcie temat bo "rzyć" to raczej z tyłkiem się kojarzy a nie z życiem. Tyłko-godziny spędzone nad mimem? :D.



dms~ [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 47
Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: dms~ » piątek 06 kwie 2012, 15:50

Jest to gra fantasy, więc nie mówimy o logice magicznych przedmiotów itp.
W/g Ciebie lepiej jest nabić siłę 10, dodać przedmioty i po prostu odkładać karty wyciągniętych wrogów na stos kart zużytych?
W kopalni czy w krypcie mamy laser górniczy, łopatę itp.
Gra bez ograniczeń jest za prosta. Ja gram, że trzeba pokonać pozostałych poszukiwaczy + alternatywne zakończenia.
A mówisz o logice siły Jasnowidza w stosunku do Trolla, a Ja mówie o balansie i trudności/ciekawości rozgrywki. Jest to jak mówiłem fantasy, więc liogiki życiowej nie ma, ale może byc rozgrywkowa. I tak jest o wiele ciekawiej.

Dla przykładu (tak gram): straż miejska ktorą każdy pokonuje to bezsens. W czasie walki z nią rzucamy kostką 2 razy dla określenia ich siły. I chodzić nielegalnie po mieście nie jest już takie proste...
Wy gracie z zasadami które ułatwiają grę. Ponieważ zasady wymyślone były dla planszy podstawowej i bez dodatków bez których jest trudniej. Moja logika ma zaprowadzić balans w grę.

I apropo zbierania pokonanych wrogów, to nie zbieramy ich. Na planszach jest tyle miesc w których można nabić siłę/moc że zbieranie można Sobie odpuścić...



Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6144
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim » piątek 06 kwie 2012, 23:43

InsertCoin pisze:Tak na marginesie poprawcie temat bo "rzyć" to raczej z tyłkiem się kojarzy a nie z życiem. Tyłko-godziny spędzone nad mimem? :D .
Tak ma być -> dupo-godziny to jednostka czasu, w której się np rozlicza w pracy :P
dms~ pisze:Ja gram, że trzeba pokonać pozostałych poszukiwaczy + alternatywne zakończenia.
Tym bardziej nie rozumiem Twoich ograniczeń - zamiast z czasem zmniejszać losowość spotkań utrzymujesz je na stałym poziomie. Rozwój postaci traci sens -> przypomina to level scaling w grach cRPG....


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member

Awatar użytkownika
HRABIA GENERAŁ LORD
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: HRABIA GENERAŁ LORD » sobota 07 kwie 2012, 09:52

dms~ pisze:W/g Ciebie lepiej jest nabić siłę 10, dodać przedmioty i po prostu odkładać karty wyciągniętych wrogów na stos kart zużytych?
Po to się tę siłę nabijało. Rozwój postaci jest moim zdaniem potrzebny. Po co się ograniczać?
Ostatnio na forum we wszystkich przypadkach odmieniane są słowa logika i balans. Ja tam od logiki i balansu wolę dobrą zabawę i grywalność :smile:


Tyle miałem do powiedzenia.

Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5201
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon » sobota 07 kwie 2012, 10:01

HRABIA GENERAŁ LORD pisze: Ostatnio na forum we wszystkich przypadkach odmieniane są słowa logika i balans. Ja tam od logiki i balansu wolę dobrą zabawę i grywalność :smile:
Amen. O ile równowaga (słowo balans oznacza regulator chodu w zegarach i zegarkach mechanicznych, nie wiem czy wiecie :D ) wpływa korzystnie na grywalność i zabawę, to logika już nie koniecznie.
Jest to gra fantasy, więc nie mówimy o logice magicznych przedmiotów itp.
To jest gra, więc nie mówmy o logice.


What a view.


dms~ [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 47
Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: dms~ » sobota 07 kwie 2012, 11:39

To bawi was bieganie po mapie i po prostu wyciąganie karty przygód i nie walczenie z żadnymi wrogami bo nawet król smoków to pikuś bo przecież jesteśmy potężni!
Faktycznie fajna zabawa!



Awatar użytkownika
Chaos
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
MiM na ZunTzu
Posty: 472
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Chaos » sobota 07 kwie 2012, 11:45

Podczas gry stosowaliśmy zasadę "równych szans " podczas walki z wrogiem:
1. Odkrywając kartę Wroga rzucamy za niego kostką określając atak z zaskoczenia np. rzucając k10 - na 10 wróg wygrywa automatycznie walkę.
2. Wchodząc na odkrytą kartę wroga który ma Siłę np. 3 a my mamy powiedzmy 12 licząc z przedmiotami bonusami itd. wygralibyśmy walkę automatycznie - sposób utrudnienia jest taki : gdybyśmy rzucili 6 nasz atak wyniósłby 18, rzucamy za wroga kostką k15 aby miał teoretycznie szansę na zwycięstwo. Dzięki takiemu rozwiązaniu nawet słaby dzik ma szanse zabić koksa i do końca gry towarzyszy nam ten dreszczyk emocji podczas walki.



WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
https://www.dropbox.com/s/wqu1cfe0xwguj ... 4.03HD.ztb

Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5201
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon » sobota 07 kwie 2012, 11:47

dms~ pisze:To bawi was bieganie po mapie i po prostu wyciąganie karty przygód i nie walczenie z żadnymi wrogami bo nawet król smoków to pikuś bo przecież jesteśmy potężni!
Faktycznie fajna zabawa!
Nie, nie bawi. Nigdy grając nie miałem takiej sytuacji.
Nie popadaj w skrajności.

Chaos, skąd braliście te kostki? Wydaje mi się więcej roboty z tym generowaniem wyników niż to jest warte zachodu. To już prościej dorobić taką zasadę że przy każdej walce gracz rzuca dodatkowo (np) k20. Przy 1 automatycznie przegrywa a przy 20 automatycznie wygrywa.
Ostatnio zmieniony sobota 07 kwie 2012, 11:48 przez Bludgeon, łącznie zmieniany 1 raz.


What a view.


Awatar użytkownika
Rogo
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5043
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Rogo » sobota 07 kwie 2012, 11:51

dms~ pisze:I apropo zbierania pokonanych wrogów, to nie zbieramy ich. Na planszach jest tyle miesc w których można nabić siłę/moc że zbieranie można Sobie odpuścić...
No i Troll sobie z tych miejsc nie skorzysta ;)


Czas umierać.


Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir » sobota 07 kwie 2012, 12:04

Innym sposobem jest spowolnienie rozwoju Poszukiwacza poprzez zastosowanie przelicznika "Siła/Moc z trofeów potrzebna do rozwinięcia = aktualna Siła/Moc Poszukiwacza x2" albo stosowanie dwóch kostek w rzutach ataku i "krytyczne" przerzuty szóstek (znaczy: jeśli wyrzucimy 6, dorzucamy jeszcze jedną kość; jeśli to też 6, rzucamy jeszcze jedną - i tak dopóki nie wypadnie coś innego niż 6).

A poza tym dyskusja o tym, co jest dla kogo dobrą zabawą i dlaczego być zabawą ze święcie obiektywnych powodów, którym na imię Balans i Logika, nie powinno, jest ździebko bezcelowa, wydaje mi się :-P To coś jak "o gustach się nie dyskutuje, szkoda tylko, że twój jest zje**ny", jak to się kiedyś wyraził mistrz Rogo :mrgreen:



Awatar użytkownika
Chaos
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
MiM na ZunTzu
Posty: 472
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Chaos » sobota 07 kwie 2012, 12:07

Bludgeon pisze: Chaos, skąd braliście te kostki? Wydaje mi się więcej roboty z tym generowaniem wyników niż to jest warte zachodu. To już prościej dorobić taką zasadę że przy każdej walce gracz rzuca dodatkowo (np) k20. Przy 1 automatycznie przegrywa a przy 20 automatycznie wygrywa.
Graliśmy online na ZunTzu kumpel napisał program który symulował rzut dowolną kostką, a w zasadzie generator walki :
Wróg: (6) - nie udało mu się zaskoczyć gracza
Różnica między parametrami postaci wynosi 4, wróg używa kości 14
Wróg: (10) + 3 = 13
Gracz: (6) + 8 = 14
Gracz: zwiększa szanse na zadanie ciosu krytycznego poprzez dużą różnice parametrów
Gracz: (4) - nie udało się zadać trafienia krytycznego
Wróg: otrzymał cios w głowę (1)
KONIEC WALKI - WYGRYWA GRACZ
( w nawiasie wyniki rzutu kostką )
Gdybyśmy zawsze rzucali za siebie i wroga k20 balans byłby całkowicie zachwiany, a tak gracz posiadający siłę o wiele większą od wroga zwiększa swoje szanse ponieważ wróg musi rzucać kostką z coraz większą liczbą oczek.



WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
https://www.dropbox.com/s/wqu1cfe0xwguj ... 4.03HD.ztb

Awatar użytkownika
Misiek
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Arena
Bestia
Pakiety Rozszerzające
Posty: 3374
Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
Lokalizacja: Burghausen
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Misiek » sobota 07 kwie 2012, 13:05

Osobiście nie rozumiem celu ograniczania, spowalniania rozgrywki. Nie lepiej zagrać dwa razy w tym samym czasie dając komuś możliwość na rewanż?

Ja chciałbym zobaczyć te 50 zasad :-p




Awatar użytkownika
InsertCoin
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 156
Rejestracja: sobota 31 mar 2012, 14:35
Lokalizacja: Mame32
Płeć:

Post autor: InsertCoin » sobota 07 kwie 2012, 13:41

Same instrukcje z wszystkich dodatków zapamiętać ciężko, tak aby grać co do joty z przepisami. Czasem to i owo wypadnie z głowy, a tu jeszcze zeszyt dodatkowo. #-o



Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Likantropia
Posty: 656
Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
Lokalizacja: Danzig-Osowa
Płeć:
Wiek: 28
Kontakt:

Post autor: SPIDIvonMARDER » sobota 07 kwie 2012, 15:46

dms~ pisze:To bawi was bieganie po mapie i po prostu wyciąganie karty przygód i nie walczenie z żadnymi wrogami bo nawet król smoków to pikuś bo przecież jesteśmy potężni!
Faktycznie fajna zabawa!
Generalnie, to aby dojść do tak potężnego Poszukiwacza, to z dwie godzinki trzeba pograć... a wtedy to już przeciętny gracz ma ochotę na Koronę Władzy, do której dostępu mają już bronić nie tyle potworki, a inni, równie rozwinięci gracze. Przynajmniej w trakcie swojego 16,8 letniego zdobywania doświadczenia w MiMie, zazwyczaj na tym etapie 40-60% postaci była potężna, więc istniała konkurencja.

Nie wiem czemu dms tak się bulwersujesz, że lubimy grac inaczej niż Ty :) Czemu to Ciebie drażni i popadasz w lekko agresywny ton.


Obrazek

dms~ [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 47
Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: dms~ » sobota 07 kwie 2012, 16:49

Ja się nie bulwersuję, każdy gra jak mu pasuje :)
Generalnie, to aby dojść do tak potężnego Poszukiwacza, to z dwie godzinki trzeba pograć... a wtedy to już przeciętny gracz ma ochotę na Koronę Władzy, do której dostępu mają już bronić nie tyle potworki, a inni, równie rozwinięci gracze. Przynajmniej w trakcie swojego 16,8 letniego zdobywania doświadczenia w MiMie, zazwyczaj na tym etapie 40-60% postaci była potężna, więc istniała konkurencja.
Tak, ale Ja lubię balans z wrogami również. Inaczej po co oni są w kartach przygody? Jak mamy siłę 12 po godzinie gry, to usuńmy wrogów z przygody i zostawmy miejsca tylko i przedmioty...

A czy ktoś robił kiedyś wyprawę po Magiczny Kryształ? To jest dopiero trudne, korona to pikuś...
Same instrukcje z wszystkich dodatków zapamiętać ciężko, tak aby grać co do joty z przepisami. Czasem to i owo wypadnie z głowy, a tu jeszcze zeszyt dodatkowo.
A zeszyt miał na celu niwelację błędów gry i wprowadzenie sensu i poprawek...



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 20694
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: Mały Nemo » sobota 07 kwie 2012, 16:53

dms~ pisze:A czy ktoś robił kiedyś wyprawę po Magiczny Kryształ? To jest dopiero trudne, korona to pikuś...
Tu się zgodzę, w moich grach Magiczny Kryształ (dzięki temu że miał rewers identyczny z innymi kartami z Jaskini) był wtasowywany do kart Jaskini. Jaskinia sama z siebie dawała czasem ciekawe karty, więc taki był cel wędrowania do niej. Komnaty były jedynie przeszkadzajką.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
InsertCoin
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 156
Rejestracja: sobota 31 mar 2012, 14:35
Lokalizacja: Mame32
Płeć:

Post autor: InsertCoin » sobota 07 kwie 2012, 17:29

Nemomon pisze:w moich grach Magiczny Kryształ (dzięki temu że miał rewers identyczny z innymi kartami z Jaskini) był wtasowywany do kart Jaskini
Nigdy inaczej nie graliśmy.
Ta instrukcja z Jaskini jest tak pomotana że nikt jej nie doczytał dokładnie :D



Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Artownik » sobota 07 kwie 2012, 17:48

Czytam i czytam ten temat i ciągle nie rozumiem o czym jest właściwie mowa.

Kłócicie się tu wszyscy o słowa takie jak "logika" i "balans w grze", ale nie widzę tu tak naprawdę żadnych konkretów.


Zachwalasz dms~ jakiś swój zestaw poprawek, wypisując gdzieniegdzie po jakimś przykładzie.
Jeśli uważasz, że dopracowałeś rozgrywkę w MiM, to śmiało podziel się tym wszystkim. Jest spora szansa, że ktoś skorzysta.

Jeśli szukasz rzetelnej oceny tych zmian, to także musisz je udostępnić.


Na chwilę obecną to nie rozumiem czego właściwie oczekujesz? Że ktoś tu w ciemno powie:
"Łał, jakie genialne poprawki. Widziałem co prawda tylko kilka rozrzuconych zupełnie bez ładu i składu, no ale całość musi być po prostu rewelacyjna.


Bez obrazy, ale nie potrafiłbym nawet komuś zrelacjonować o czym jest ten temat. Dyskusja leci na poziomie ShoutBoxa.



Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3042
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 41
Kontakt:

Post autor: stave » sobota 07 kwie 2012, 22:19

i niedługo zostanie zamknięta bo jak na razie zaczyna nadawać się do Karczmy :mrgreen: i powoli zaśmieca ten dział.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski

dms~ [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 47
Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: dms~ » niedziela 08 kwie 2012, 03:58

Idź po magiczny kryształ i nie spamuj tutaj :P



Awatar użytkownika
HRABIA GENERAŁ LORD
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: HRABIA GENERAŁ LORD » niedziela 08 kwie 2012, 07:56

Misiek pisze:Osobiście nie rozumiem celu ograniczania, spowalniania rozgrywki. Nie lepiej zagrać dwa razy w tym samym czasie dając komuś możliwość na rewanż?
O to to :mrgreen:


Tyle miałem do powiedzenia.

ODPOWIEDZ