Czarny Rycerz - co z nim zrobić?

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o Magii i Miecz, niedotyczące twórczości graczy, zasad &c.
Awatar użytkownika
kymil
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 140
Rejestracja: piątek 01 maja 2009, 20:47
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: kymil » wtorek 10 lis 2009, 22:04

Mi obszar Czarny Rycerz też trochę przeszkadzał, więc przerabiając instrukcję do dodatku "Zamek" Cliffa&Dessa umieściłem taki przepis (cytuję fragment przerobionej instrukcji):
"Wynik 17: Zamach stanu
Czarny Rycerz (Siła 12) chce zdetronizować Władcę Krainy Środkowej. Ostrzeżony w porę powierza Ci tajną misję. Udaj się na obszar „Czarny Rycerz” i zamiast wykonywać podaną instrukcję stań do walki ze spiskowcem. Jeżeli przegrasz, stracisz 1 punkt Wytrzymałości i całe Złoto. Jeśli wygrasz, w nagrodę za pomoc w pokonaniu Czarnego Rycerza otrzymasz „Rumaka” i kartę „Księżniczki / Księcia” – nawet, jeśli już wystąpiła wśród kart „Przygód” lub posiada ją inny Poszukiwacz. Od tej pory na polu „Czarny Rycerz” ciągnij 1 kartę „Przygód”."
W ten sposób gracze mają możliwość dokonania zmiany na planszy głównej, gdy wylosują powyższe Wydarzenie na Dworze Królewskim (rzut 3k6) i od tej pory ciągnie się tam 1 kartę Przygody. Natomiast dopóty misji Poszukiwacz nie wykona obszar funkcjonuje jak w oryginale MiM.



Awatar użytkownika
Kaktus+ [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3382
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Kaktus+ » wtorek 10 lis 2009, 23:44

trochę to zagmatwane ale jakiś sens ma... Jeżeli na własną rękę przerobiłeś dodatek Zamek, może podzielisz się nim na forum?
Osobiście pozostawiłem Czarnego Rycerza takim jak jest, czyli "straconym polem" aczkolwiek, staram się nieco rozruszać staruszka poprzez nawiązanie Kartami do niego. Jedna Karta z LK daje nam władzę nad nim, pojawi się również w SNACH i ZP.


Moja kolekcja
Mielecki Klub Fantastyki Lewa Flanka

Aktualnie pracuję nad:
Dodatkowi Poszukiwacze 75%
Dodatkowe Karty Miasta 30%

Awatar użytkownika
7Tristan
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 729
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
Lokalizacja: La Verna
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: 7Tristan » czwartek 12 lis 2009, 23:14

Oczywiście dodatek można dorobić w zasadzie do każdego pola, ale Czarny Rycerz u mnie zostaje zawsze z sentymentu - kiedyś leciałem do Wrót ,a potem po KW mając 1 HP i ubił mnie rycerz bo nie miałem złota ;( :D



Awatar użytkownika
Kaktus+ [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3382
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Kaktus+ » czwartek 12 lis 2009, 23:17

7Tristan pisze:Oczywiście dodatek można dorobić w zasadzie do każdego pola,
nikt nie mówił o robieniu dodatku o Czarnym Rycerzu, po prostu:
Kaktus+ pisze:staram się nieco rozruszać staruszka poprzez nawiązanie Kartami do niego


Moja kolekcja
Mielecki Klub Fantastyki Lewa Flanka

Aktualnie pracuję nad:
Dodatkowi Poszukiwacze 75%
Dodatkowe Karty Miasta 30%

Awatar użytkownika
Darken Rahl
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 57
Rejestracja: piątek 02 paź 2009, 15:10
Lokalizacja: Pleszew
Płeć:
Wiek: 25

Post autor: Darken Rahl » sobota 14 lis 2009, 21:04

Podstawowa edycja raczej nie potrzebuje żadnych korekcji, przynajmniej moim zdaniem. A co do czarnego rycerza- taa, dacie mu te 8 siły, i co z tego, skoro w zewnętrznej krainie i tak wszyscy próbują się napakować tak, żeby chociaż po 10 mocy lub siły mieć, żeby się wrota otworzyć udało albo strażnika pokona. Przechodząc do środkowej krainy, rycerz praktycznie może się schować, a grupa jakichś drugorzędnych zbirów może okraść cię do suchej nitki, przy czym oni pozostają bez uszczerbku na zdrowiu. Gdybyście chcieli wszystkie pola tak ułatwiać, to faktycznie gracze by się na nie pchali, ale powstała by też taka monotonia i mechaniczność gry, że szkoda słów :/ a jak koniecznie chcecie walczyć z tym dryblasem, to proponuję mu dać siłę 20 moc 20 i walczy z wami używając tego, czego macie więcej.


Czarna ręka chaosu dosięgnie każdego!!!

Hellhound
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Magiczne Kamienie
Posty: 1227
Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46

Post autor: Hellhound » sobota 14 lis 2009, 22:18

Darken Rahl pisze:Proponuję mu dać siłę 20 moc 20 i walczy z wami używając tego, czego macie więcej.
Czy raczej mniej?

Nemo Edit: Tylko proszę nie wchodzić w spam w związku z tym, czy więcej, czy mniej. Dziękuję.
Ostatnio zmieniony sobota 14 lis 2009, 22:34 przez Hellhound, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3042
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 41
Kontakt:

Post autor: stave » niedziela 15 lis 2009, 13:26

Hm.. dawanie mu takiej ilości Siły czy Mocy mija się kompletnie z sensem, nadal to pole będzie tak jak w oryginale i nawet gorzej - całkowicie unikane i uznane za stracone.
Swoją droga jeśli chcecie zmieniać Obszar pod uwagę należy wziąć wersje gry. Zmiana Obszaru - można w sumie nakładkę zrobić - musi być przemyślana i pasować do całości i na pewno dawanie mu nie wiadomo jakich statystyk dla mnie uproszcza do minimum znalezienie złotego środka aby to pole poprawić.

To już lepiej zostawić go tak jak jest bądź dać mu jakieś zadania , które zleca Poszukiwaczowi czy jakoś tak..... idziesz nie chcesz stracić punktu ani dac mu złota musisz wykonać zadanie jak, jak się zgodzisz i go nie wykonasz to bum Ropucha .... jest tu pare ciekawych kombinacji.
Nawet można zrobić, ze jak masz odpowiednia Moc czy siłe cosik ci zleca, bądź cię od pewnego momentu nie atakuje.....

Tak jak pisałem powyżej danie mu tylko jakiś współczynników niczego nie rozwiązuje i jest w/g mnie najgorszym wyjściem z możliwych.

Jak Kaktus juz napisał ja w Projekcie mam tam Wieże maga i jestem z tego faktu zadowolony, mam juz dzieki także Kaktusowi pewien patent aby rochulać Wieżę Maga a także jeden z jego Przedmiotów w LK dał mi także do myslenia co do tego pola - oczywiście ten Przedmiot (odsyłam do LK) tez jest fajnym rozwiązaniem.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski

Hellhound
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Magiczne Kamienie
Posty: 1227
Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46

Post autor: Hellhound » niedziela 15 lis 2009, 14:17

stave pisze:Pole będzie tak jak w oryginale i nawet gorzej - całkowicie unikane i uznane za stracone.
Ja w ogóle nie rozumiem o co Wam chodzi z tym polem. Przecież nie na wszystkie pola gracze muszą się pchać, części powinni właśnie unikać. Podam przykłady:
- Strażnica
- Cela więzienna
- Przepaść
- Pustynia
Są to pola z, których nie ma praktycznie żadnych korzyści. Takim samym polem jest Czarny rycerz. Ich rolą jest utrudnianie gry pechowcom, którzy na nich staną. W czym więc problem?
Nemomon pisze:Tylko proszę nie wchodzić w spam w związku z tym, czy więcej, czy mniej. Dziękuję.
Przyznam, że nie zrozumiałem. Czy rozmawianie w temacie "Czarny Rycerz" o Czarnym Rycerzu to spam? A różnica czy atakuje cechą większą czy mniejszą jest przecież bardzo istotna, chyba że uznałeś że się po prostu czepiam.



Awatar użytkownika
balbina
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 15
Rejestracja: środa 24 gru 2008, 12:34
Lokalizacja: Poznań
Płeć:

Post autor: balbina » poniedziałek 16 lis 2009, 01:15

słuszne spostrzeżenie i nie tylko twoje bo w nowym talizmanie ciągnie się karty na pustyni, na dodatek na jednym z pul masz 3 kart i wtedy naprawdę warto tam iść



Awatar użytkownika
Darken Rahl
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 57
Rejestracja: piątek 02 paź 2009, 15:10
Lokalizacja: Pleszew
Płeć:
Wiek: 25

Post autor: Darken Rahl » poniedziałek 16 lis 2009, 09:19

Ale chyba w celi więziennej można zdobyć przyjaciela? | Chyba jak już, to więcej, bo i tak te 20 siły czy mocy to naprawdę sporo. Ale najlepiej to nie zmieniać tego pola, bo jakby nie było żadnego pola musowej straty, to naprawdę nudno by było.


Czarna ręka chaosu dosięgnie każdego!!!

Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3042
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 41
Kontakt:

Post autor: stave » poniedziałek 16 lis 2009, 09:52

Wiecie jak widzę ma to być luźna dyskusja więc ja osobiście też nie jarzę czemu takie oburzenie. Jeśli Kaktus i inne osoby uważają, że można z tym Obszarem cosik pokombinować to nie widzę przeciwwskazań, przecież nikt nikomu nie każe grać tak jak się wymyśli. Czy ja nakazuje komuś grac w Projekt??


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski

Awatar użytkownika
Rogo
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5051
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Rogo » poniedziałek 16 lis 2009, 09:57

Wróćmy do początku - a więc nie podoba się Wam, że ot tak jakiś Rycerzyk każdemu skopie tyłek i nie da się go pokonać? Czy może to, że obszar jest zmarnowany, bo nie ciągnie się tam kart?
Otóż moim skromnym zdaniem obszary o negatywnym działaniu też powinny istnieć, a w ogóle fajnie jest, gdy mamy wybór skoczyć albo na Pustynię, albo do Czarnego Rycerza - i wtedy patrzymy czy mamy Butelkę Wody lub złoto ;)
Gdyby dało się go pokonać, to albo na zasadzie Strażnika - że nie umierałby, ale później nie stanowiłby zagrożenia, a szkoda, żeby się marnował.
Może po prostu zna jakąś sekretną sztukę walki, że nikt nie ma z nim szans? :mrgreen: Może rzeczywiście ma 20 Siły i dlatego ciężko go pokonać? :)
Pytacie wtedy dlaczego więc sam nie pójdzie po Koronę Władzy? Siedzi sobie koleś całe życie gdzieś na zadupiu i obrabia przechodniów ze złota albo daje im wpie***l gdy złota nie mają, to kiedy o Koronie Władzy miał się dowiedzieć? Może nie wie gdzie jej szukać i dlatego się zatrzymał i zarabia na utrzymanie w wyżej opisany sposób? Może ma żonę i dzieci na utrzymaniu i dlatego kręci się blisko swojej chatki i napie***la przechodniów, żeby zarobić na rowerek dla synka? Powody można wymyślać i mnożyć ich na pęczki, a wyście się biedaka uczepili, bo wam szkoda mieszka złota na cele charytatywne... Dajcie sobie spokój ;)


Czas umierać.


Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3042
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 41
Kontakt:

Post autor: stave » poniedziałek 16 lis 2009, 11:15

Wiesz do każdej zasady, zmiany itd wynajdzie się po tysiąc rożnych dziwnych powodów, jednym się to będzie podobać innym nie - jak mawiają koniec i kropka tylko hm w cywilizacji masz możliwosć 100% zgodności twoich podopiecznych bądź właśnie Dungeon Keeper hehe
A tak poważnie: Ja dopiero przy Projekcie gościa zmodyfikowałem bo zmianę uznałem za uzasadniona of course w normalnej grze był dość upierdliwy heh.
Z tego względu uważam, że ten temat jest dla osób chcących to zmienić bo uważają iz tak powinno się zrobić bo tak jak pisałem można mnóstwo powodów podać dla których powinno się ten Obszar zostawić lub nie.
Zresztą ma to być luźna rozmowa a nie schodzenie na tor tych co są za i tych co przeciw.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski

Awatar użytkownika
Kaktus+ [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3382
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Kaktus+ » poniedziałek 16 lis 2009, 12:52

no teraz ponownie ja się wypowiem...

Pisałem już wcześniej, że uważam to pole za stracone ze względu na to, że stracić punkt Wytrzymałości lub mz jest bardzo łatwo również w innych lokacjach. Mamy Pustynię, tracimy punkta ale możemy Kartę sobie pociągnąć ze stosu Putynia, jeśli tylko ktoś ma ochotę. Przepaść? Możemy pożegnać się z Przyjacielem. Cmentarz/Kapliczka - tam też tracimy punkt Wytrzymałości. Jak widać, takich Obszarów jest mnóstwo, mnie po prostu zawsze bolało, że akurat w Środkowej Krainie tak zmarnowali cenne miejsce upcyhając takie niewiadomo co...
A to moje zdanie. Każdy ma inne zapatrywania jak napisał Stave i nikt nikogo do niczego nie zmusza. Myślałem w tym miejscu po prostu zebrać ewentualne uwagi/pomysły jak tego Pana rozruszać, a nie wywołać dyskuję o jego sensowności. On już jest, moim zdaniem bez sennsu, i koniec. Jak ktoś ma ciekawe pomysły, zapraszam do podzielenia się nimi.
Jak na razie najsensowniejszą stworzył Stave umieszczając tam wejscie do Wieży Maga. Ja postanowiłem pójść w inną stronę, tworząc Karty bezpośrednio/pośrednio wpływające na to pole... coś ala questy z nim związane.
Proszę również nie tworzyć w tym miejcu fabuły o Czarnym Rycerzu jak to kiedyś miał 20 Sił ale dupa mu do stołka przyrosła i teraz napada i straszy baby...
Propozycja 20 Siły, ok, i na tym koniec...


Moja kolekcja
Mielecki Klub Fantastyki Lewa Flanka

Aktualnie pracuję nad:
Dodatkowi Poszukiwacze 75%
Dodatkowe Karty Miasta 30%

Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Artownik » poniedziałek 16 lis 2009, 16:39

Heh, nie sądziłem, że ten temat aż tak się rozrośnie.

No więc tak, podoba mi się przykład Rogo z Pustynią - jasno widać jakie są możliwości uniknięcia straty punktu.
Nie uważam, że pole jest stracone, bo właśnie istotnie ogranicza możliwości ruchu Poszukiwacza.

Nie podoba mi się pomysł z daniem mu Siły, bo wtedy rynsztunkiem będzie można próbować uniknąć straty.

Jedyne co według mnie schrzanili, to możliwość wykupienia się Mieszkiem Złota - motyw kasy w tej grze leży zupełnie.. często jest jej zbyt dużo i nie można nic sensownego z nią zrobić.
Dlatego ja bym zamienił sposób wykupienia się na oddanie Przedmiotu, a w sumie najlepiej jakby trzeba było oddać Magiczny Przedmiot i to losowy!

Więc optowałbym za opcją, że tracisz punkt Wytrzymałości, ewentualnie możesz się wykupić, oddając losowo wybrany Magiczny Przedmiot.



Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Likantropia
Posty: 659
Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
Lokalizacja: Danzig-Osowa
Płeć:
Wiek: 28
Kontakt:

Post autor: SPIDIvonMARDER » poniedziałek 16 lis 2009, 18:04

Hellhound pisze:
stave pisze:(...)
Są to pola z, których nie ma praktycznie żadnych korzyści. Takim samym polem jest Czarny rycerz. Ich rolą jest utrudnianie gry pechowcom, którzy na nich staną. W czym więc problem?
(...)
Jest to pewien problem, ponieważ przy odpowiednim rzucie kostką stojąc na pewnym polu masz dwie opcje ruchu: CR lub Pustynia, co dla poszukiwacza mającego 1PW oznacza koniec gry. W dodatku to zdarza się złośliwie często ;)
To nie to samo co zginąć w walce ze smokiem czy porwanym w kosmos. To taka automatyczna strata punktu, na co nie mamy wpływu ani nawet możliwości obrony.To jest niesprawiedliwe...

Rozwiązanie może być bardzo banalne: CR może oprócz zlota i PW przyjmować przedmioty albo udzielać kredytów.


Obrazek

M.Portal82
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 3
Rejestracja: niedziela 29 mar 2009, 17:28
Lokalizacja: Katowice
Płeć:

Post autor: M.Portal82 » poniedziałek 16 lis 2009, 20:54

Witam.
Zaintrygowała mnie ta dyskusja.
Na początku zacytuje temat :"Czarny Rycerz - co z nim zrobić? "
Moja odpowiedz - wykorzystywać ten obszar i inne obszary mu podobne na naszą korzyść, przeciwko pozostałym uczestnikom zabawy (gry). Funkcji obszaru nie zmieniac.

Zapyta ktoś JAK? O czym ona biedoli itp.

Otórz: załużmy że przeciwnik skończył ture na sąsiednim obszarze np. Ukryta Dolina w trakcie której został zamieniony w ROPUCHE lub zdobył sympatycznego przyjaciela o nazwie POLTERGEIST i jest bez złota, albo dostał czarem SPOWOLNIENIE i też nie ma złota, nie istotne. Ważne że przeciwnik zmuszony jest do poruszania sie o jeden obszar na ture, a Ja mam czar UROK lub BARIERA, który rzucam na obszar WZGÓRZA i 1)przeciwnik nie ma kolejnego punktu wytrzymałości, 2)traci ture w której mógł zdobyć kolejne punkty.

Ktoś powie znikome prawdopodobieństwo wystąpienia w grze - owszem, lecz JA czesciej to stosuje niż myśli (nie w/w wersji). Jest obszar PUSTYNIA, KAPLICZKA, CMENTARZ, może być pole WYLOSUJ X KART na którym leży karta DEMON MOC 10 lub inny Wróg którego ciężko będzie miał pokonać pechowy gracz, kończący ture koło takiego obszaru.

Gram w MIM średnio raz na tydzień i sytuacje tej podobne zdarzają się często.
Dlatego uwarzam że obszar CZARNY RYCERZ jest potrzebny i nie trzeba z nim nic robić.


M.Portal82

Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 20699
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: Mały Nemo » wtorek 17 lis 2009, 14:07

Hellhound pisze:A różnica czy atakuje cechą większą czy mniejszą jest przecież bardzo istotna, chyba że uznałeś że się po prostu czepiam.
Po prostu nadmieniłem, że dyskusja powinna dalej się toczyć o Czarnym Rycerzu, nie o wielce istotnych sprawach typu czy powinno być więcej czy mniej. Na tyle was znam, że wiem, iż potraficie nawet cały esej forumowy na najbliższych 5 stron zrobić, czemu powinno być więcej czy mniej (nie wspominając czego) ani razu nie wspominając, że chodzi o Czarnego Rycerza. Więc prewencyjnie chciałem nakierować dyskusję, aby nie zboczyła na inny tor przez małą pomyłkę lub i nie naszego kolegi.

Proszę tej wiadomości nie quotować ani do niej nie odpowiadać :).


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
kayoy
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Poszukiwacze
Posty: 198
Rejestracja: niedziela 12 lip 2009, 00:26
Lokalizacja: wschód
Płeć:
Wiek: 29

Post autor: kayoy » czwartek 04 lut 2010, 00:55

Mój pomysł na Czarnego to Bitewne Kwadraty.. (pomysł z icewind dale 2)
Polega to na tym, że można zastosować się do normalnej instrukcji lub wziąć udział w walce na bitewnych kwadratach..
9 pól w "tabelce" 3x3 pola.. Każdy kwadrat zawiera losowego wroga (zakrytego, koszulką do góry) i każdy kwadrat to wróg z innej talii..
Zadaniem jest pokonanie trzech wrogów w linii prostej czyli zaliczenie trzech kwadratów..
Tabela powinna wyglądać tak, żeby każda z sześciu możliwych linii do "przejścia" miała mniej więcej podobny poziom trudności.. (np pionowo Pustynia, Miasto, Jaskinia.. poziomo Jaskinia, WKO, Las..)..
Na kwadraty wchodzi się samemu bez przyjaciół i zwierząt i w każdej chwili można się wycofać.. Pokonanych wrogów nie zamienia się na siłę/moc..
A nagrodą za przejście jest coś wcześniej ustalonego..


...jesteśmy tarczami w waszych rękach
to my przyjmujemy ciosy
wy nie musicie się lękać
wystarczy przy sobie nas nosić...

Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 20699
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: Mały Nemo » poniedziałek 04 lut 2013, 23:46

Co prawda temat ten leży w dziale MiM, ale co myślicie, by np. po pokonaniu Czarnego Rycerza (Siła dajmy np. 10) na przykład otrzymywać jakąś nagrodę?

W Talismanie mogła to by być Nagroda za Zadanie (po wygraniu walki, rzuć kością: 5-6: Otrzymujesz NzZ).

Albo po pokonaniu Rycerza otrzymujemy k3 mieszków złota. Teraz, wraz z dodatkiem Miasto i ciekawymi w nim kartami, takie dodatkowe źródło dochodów może być przydatne.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
nillu
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Karczma
Posty: 49
Rejestracja: wtorek 01 maja 2007, 15:33
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:

Post autor: nillu » piątek 12 kwie 2013, 13:15

Czarny rycerz jest spoko w oryginale, bo powoduje że trzeba stosowac się do porzekadła - w środkowej krainie bez butelki wody lub złota nawet się nie pokazuj. Tak więc choćbyś miał nie wiadomo jakie ego i jaki był napakowany - i tak nie obejdzie się bez utraty życia w pewnych przypadkach. Nie pasuje - spadaj do zewnętrznej ;D



Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5220
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon » piątek 12 kwie 2013, 13:16

Właśnie w swoim projekcie przedstawiłem moją propozycję co zrobić z Czarnym Rycerzem. Zapraszam do lektury. http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=5708


What a view.


Awatar użytkownika
Łosiu
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Konteksty
Krasnoludzka Kopalnia
Posty: 331
Rejestracja: poniedziałek 10 wrz 2012, 20:36
Lokalizacja: Krosno/Poznań
Płeć:
Wiek: 29
Kontakt:

Post autor: Łosiu » piątek 12 kwie 2013, 13:53

U mnie gra się tak, że normalnie ciągnie się tam kartę, ale jeśli okaże się to jakikolwiek Wróg, przegrywa się automatycznie.
Tylko tak sobie myślę, że w tym momencie trzeba by tego Wroga potem odrzucać, żeby ten obszar nie stał się kompletnie zablokowany...



Awatar użytkownika
Rogo
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5051
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Rogo » piątek 12 kwie 2013, 20:30

Łosiu pisze:U mnie gra się tak, że normalnie ciągnie się tam kartę, ale jeśli okaże się to jakikolwiek Wróg, przegrywa się automatycznie.
Biorąc pod uwagę to, że w przypadku przegranej z niektórymi Wrogami można zostać Żabką, stwierdzam, że to fajny pomysł ;)


Czas umierać.


Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Likantropia
Posty: 659
Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
Lokalizacja: Danzig-Osowa
Płeć:
Wiek: 28
Kontakt:

Post autor: SPIDIvonMARDER » niedziela 14 kwie 2013, 19:09

Bludgeon pisze:Właśnie w swoim projekcie przedstawiłem moją propozycję co zrobić z Czarnym Rycerzem. Zapraszam do lektury. http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=5708
Rozsądna propozycja, choć nadal będzie to pole, którego albo będzie się unikać... a jak będzie się super-koksem, to mamy wtedy darmowe zwycięstwo :) Może powinien mieć siłę dostosowaną do przeciwnika?


Obrazek

ODPOWIEDZ