Czarny Rycerz - co z nim zrobić?

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o Magii i Miecz, niedotyczące twórczości graczy, zasad &c.
Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5197
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon » niedziela 14 kwie 2013, 20:14

SPIDIvonMARDER pisze:Może powinien mieć siłę dostosowaną do przeciwnika?
Nie widzę powodu. Ani strażnik, ani pan ciemności ani nikt w krainie wewnętrzej tak nie mają. Poza tym nie miałoby to sensu od strony fabularnej.


What a view.


Awatar użytkownika
Chaos
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
MiM na ZunTzu
Posty: 472
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Chaos » niedziela 14 kwie 2013, 20:53

Kiedyś coś takiego wykombinowałem - wiem że jest monotematycznie ale może kogoś bardziej natchnie :)

Niestety Czarny Rycerz jest bardziej pazerny i nie zadowoli się 1 sztuką Złota lub żetonem Życia...

Zawsze mnie denerwowało że muszę oddać sztukę złota lub stracić punkt Życia u tego jegomościa więc pomyślałem że można by zrobić stosik kart gdzie przynajmniej będzie uzasadnienie takiej straty lub (niewielkie) szanse na zyskanie czegoś. Kończąc swój ruch na Obszarze Czarny Rycerz nie stosujemy się do instrukcji Obszaru tylko wyciągamy kartę Czarnego Rycerza i stosujemy się do jej instrukcji. Na początku gry ustalamy czy po wykonaniu polecenia z karty odkładamy ją na stos kart odrzuconych czy też wkładamy z powrotem i tasujemy talie.
Karty

CZARNY RYCERZ

Uśmiercenie

“Wkroczyłeś na terytorium Czarnego Rycerza musisz rzucić kostką”
1.-Zapłać 3 sztuki Złota albo stracisz żeton Życia
2.-Zapłać 2 sztuki Złota albo stracisz żeton Życia
3.-Zapłać 1 sztukę Złota albo stracisz żeton Życia
Jeśli zapłaciłeś możesz iść dalej w kolejnej turze.
Jeśli nie zapłaciłeś, wtrącono cię do lochu – oprócz straty żetonu Życia rozpoczynając kolejną turę rzucasz kostką a cyfra z pierwszego rzutu lub niższa oznacza że uciekłeś i możesz iść dalej.
4.-Rycerza nie ma - możesz iść dalej w kolejnej turze
5.-“Masz moje poparcie” - zyskujesz 1 sztukę Złota
6.-“Uczta dla bohatera” - zyskujesz 1 żeton Życia

Osłabienie

“Wkroczyłeś na terytorium Czarnego Rycerza musisz rzucić kostką”
1.-Zapłać 3 sztuki Złota albo stracisz żeton Siły
2.-Zapłać 2 sztuki Złota albo stracisz żeton Siły
3.-Zapłać 1 sztukę Złota albo stracisz żeton Siły
Jeśli zapłaciłeś możesz iść dalej w kolejnej turze.
Jeśli nie zapłaciłeś, wtrącono cię do lochu - oprócz straty żetonu Siły (jeśli go nie posiadasz tracisz żeton Życia) rozpoczynając kolejną turę rzucasz kostką a cyfra z pierwszego rzutu lub niższa oznacza że uciekłeś i możesz iść dalej.
4.-Rycerza nie ma - możesz iść dalej w kolejnej turze
5.-“Masz moje poparcie” - zyskujesz 1 sztukę Złota
6.-“Potrenuj na placu” - zyskujesz 1 żeton Siły

Niemoc

“Wkroczyłeś na terytorium Czarnego Rycerza musisz rzucić kostką”
1.-Zapłać 3 sztuki Złota albo stracisz żeton Mocy
2.-Zapłać 2 sztuki Złota albo stracisz żeton Mocy
3.-Zapłać 1 sztukę Złota albo stracisz żeton Mocy
Jeśli zapłaciłeś możesz iść dalej w kolejnej turze.
Jeśli nie zapłaciłeś, wtrącono cię do lochu - oprócz straty żetonu Mocy (jeśli go nie posiadasz tracisz żeton Życia) rozpoczynając kolejną turę rzucasz kostką a cyfra z pierwszego rzutu lub niższa oznacza że uciekłeś i możesz iść dalej.
4.-Rycerza nie ma - możesz iść dalej w kolejnej turze
5.-“Masz moje poparcie” - zyskujesz 1 sztukę Złota
6.-“Zajrzyj do biblioteki” - zyskujesz 1 żeton Mocy

Nieszczęście

“Wkroczyłeś na terytorium Czarnego Rycerza musisz rzucić kostką”
1.-Zapłać 3 sztuki Złota albo stracisz żeton Losu
2.-Zapłać 2 sztuki Złota albo stracisz żeton Losu
3.-Zapłać 1 sztukę Złota albo stracisz żeton Losu
Jeśli zapłaciłeś możesz iść dalej w kolejnej turze.
Jeśli nie zapłaciłeś, wtrącono cię do lochu - oprócz straty żetonu Losu (jeśli go nie posiadasz tracisz żeton Życia) rozpoczynając kolejną turę rzucasz kostką a cyfra z pierwszego rzutu lub niższa oznacza że uciekłeś i możesz iść dalej.
4.-Rycerza nie ma - możesz iść dalej w kolejnej turze
5.-“Masz moje poparcie” - zyskujesz 1 sztukę Złota
6.-“Posłuchaj wyroczni” - zyskujesz 1 żeton Losu

Rozdzielenie

“Wkroczyłeś na terytorium Czarnego Rycerza musisz rzucić kostką”
1.-Zapłać 3 sztuki Złota albo stracisz Przyjaciela
2.-Zapłać 2 sztuki Złota albo stracisz Przyjaciela
3.-Zapłać 1 sztukę Złota albo stracisz Przyjaciela
Jeśli zapłaciłeś możesz iść dalej w kolejnej turze.
Jeśli nie zapłaciłeś, wtrącono cię do lochu - oprócz straty Przyjaciela (jeśli go nie posiadasz tracisz żeton Życia) rozpoczynając kolejną turę rzucasz kostką a cyfra z pierwszego rzutu lub niższa oznacza że uciekłeś i możesz iść dalej.
4.-Rycerza nie ma - możesz iść dalej w kolejnej turze
5.-“Masz moje poparcie” - zyskujesz 1 sztukę Złota
6.-“Sługo idź z nim” - zyskujesz Przyjaciela (weź pierwszego ze stosu zakrytych kart Przygód)

Zrabowanie

“Wkroczyłeś na terytorium Czarnego Rycerza musisz rzucić kostką”
1.-Zapłać 3 sztuki Złota albo stracisz trofea Mocy
2.-Zapłać 2 sztuki Złota albo stracisz trofea Mocy
3.-Zapłać 1 sztukę Złota albo stracisz trofea Mocy
Jeśli zapłaciłeś możesz iść dalej w kolejnej turze.
Jeśli nie zapłaciłeś, wtrącono cię do lochu - oprócz straty trofeum Mocy (jeśli go nie posiadasz tracisz żeton Życia) rozpoczynając kolejną turę rzucasz kostką a cyfra z pierwszego rzutu lub niższa oznacza że uciekłeś i możesz iść dalej.
4.-Rycerza nie ma - możesz iść dalej w kolejnej turze
5.-“Masz moje poparcie”- zyskujesz 1 sztukę Złota
6.-“Pokonałem wroga”- zyskujesz trofeum Mocy (weź pierwsze ze stosu zakrytych kart Przygód)

Złupienie

“Wkroczyłeś na terytorium Czarnego Rycerza musisz rzucić kostką”
1.-Zapłać 3 sztuki Złota albo stracisz trofea Siły
2.-Zapłać 2 sztuki Złota albo stracisz trofea Siły
3.-Zapłać 1 sztukę Złota albo stracisz trofea Siły
Jeśli zapłaciłeś możesz iść dalej w kolejnej turze.
Jeśli nie zapłaciłeś, wtrącono cię do lochu - oprócz straty trofeum Siły (jeśli go nie posiadasz tracisz żeton Życia) rozpoczynając kolejną turę rzucasz kostką a cyfra z pierwszego rzutu lub niższa oznacza że uciekłeś i możesz iść dalej.
4.-Rycerza nie ma - możesz iść dalej w kolejnej turze
5.-“Masz moje poparcie”- zyskujesz 1 sztukę Złota
6.-“Pokonałem wroga”- zyskujesz trofeum Siły (weź pierwsze ze stosu zakrytych kart Przygód)

Odebranie

“Wkroczyłeś na terytorium Czarnego Rycerza musisz rzucić kostką”
1.-Zapłać 3 sztuki Złota albo stracisz Przedmiot
2.-Zapłać 2 sztuki Złota albo stracisz Przedmiot
3.-Zapłać 1 sztukę Złota albo stracisz Przedmiot
Jeśli zapłaciłeś możesz iść dalej w kolejnej turze.
Jeśli nie zapłaciłeś, wtrącono cię do lochu - oprócz straty Przedmiotu (jeśli go nie posiadasz tracisz żeton Życia) rozpoczynając kolejną turę rzucasz kostką a cyfra z pierwszego rzutu lub niższa oznacza że uciekłeś i możesz iść dalej.
4.-Rycerza nie ma - możesz iść dalej w kolejnej turze
5.-“Masz moje poparcie”- zyskujesz 1 sztukę Złota
6.-“Pokonałem wroga”- zyskujesz Przedmiot (weź pierwszy ze stosu zakrytych kart Przygód)

Pozbawienie

“Wkroczyłeś na terytorium Czarnego Rycerza musisz rzucić kostką”
1.-Zapłać 3 sztuki Złota albo stracisz Magiczny Przedmiot
2.-Zapłać 2 sztuki Złota albo stracisz Magiczny Przedmiot
3.-Zapłać 1 sztukę Złota albo stracisz Magiczny Przedmiot
Jeśli zapłaciłeś możesz iść dalej w kolejnej turze.
Jeśli nie zapłaciłeś, wtrącono cię do lochu - oprócz straty Magicznego Przedmiotu (jeśli go nie posiadasz tracisz żeton Życia) rozpoczynając kolejną turę rzucasz kostką a cyfra z pierwszego rzutu lub niższa oznacza że uciekłeś i możesz iść dalej.
4.-Rycerza nie ma - możesz iść dalej w kolejnej turze
5.-“Masz moje poparcie”-zyskujesz 1 sztukę Złota
6.-“Pokonałem wroga”-zyskujesz Magiczny Przedmiot (weź pierwszy ze stosu zakrytych kart Przygód)

Czarownictwo

“Wkroczyłeś na terytorium Czarnego Rycerza musisz rzucić kostką”
1.-Zapłać 3 sztuki Złota albo stracisz Zaklęcie
2.-Zapłać 2 sztuki Złota albo stracisz Zaklęcie
3.-Zapłać 1 sztukę Złota albo stracisz Zaklęcie
Jeśli zapłaciłeś możesz iść dalej w kolejnej turze.
Jeśli nie zapłaciłeś, wtrącono cię do lochu - oprócz Zaklęcia (jeśli go nie posiadasz tracisz żeton Życia) rozpoczynając kolejną turę rzucasz kostką a cyfra z pierwszego rzutu lub niższa oznacza że uciekłeś i możesz iść dalej.
4.-Rycerza nie ma - możesz iść dalej w kolejnej turze
5.-“Masz moje poparcie”- zyskujesz 1 sztukę Złota
6.-“Nadworny Mag ma dla ciebie prezent”- zyskujesz Zaklęcie


WYJAŚNIENIA
W przypadku straty Przyjaciela, Przedmiotu, Magicznego Przedmiotu, Zaklęcia, Trofeum Mocy lub Siły wybieramy 1 kartę którą odkładamy na stos kart odrzuconych.

Alternatywna wersja jest taka że odkładamy te karty na obszarze Czarnego Rycerza i zamiast dobierać je ze stosu kart przygód wybieramy jedną z nich.



WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
https://www.dropbox.com/s/wqu1cfe0xwguj ... 4.03HD.ztb

Awatar użytkownika
Łosiu
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Konteksty
Krasnoludzka Kopalnia
Posty: 331
Rejestracja: poniedziałek 10 wrz 2012, 20:36
Lokalizacja: Krosno/Poznań
Płeć:
Wiek: 29
Kontakt:

Post autor: Łosiu » piątek 30 sie 2013, 15:42




beny1234
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 6
Rejestracja: poniedziałek 07 paź 2013, 10:13
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: beny1234 » poniedziałek 07 paź 2013, 10:28

Środkowa kraina ostatnio mi sprawiła największy problem , ale nauczyłem sie ze trzeba brac butelke wody i nie jest tak zle :)



ODPOWIEDZ