Kraina Czterech Koron

Wszelkie inne gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Smok
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 94
Rejestracja: poniedziałek 12 lut 2007, 11:39
Lokalizacja: Kraśnik
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: Smok » środa 30 sty 2008, 23:41

Valdi pisze:Nie niema takiej możliwości, wszelkie takie działania (zamieszczanie linków ro rapida) będzie karane autor K4K chce ją wydać oficjalnie i wszelkie jej udostępnienia bede traktował jak piractwo.
hej, spokojnie - po prostu po linkach doszedłem do stron, gdzie było napisane, że autor udostępnia grę za darmo - już rozumiem, że to nieaktualne (a szkoda :( ) - no i dzięki Katiusha za wyjaśnienie... widziałem zdjęcia i bardzo mi się to podoba - choć rozumiem, że szykują się duże zmiany między trzecią a czwartą edycją... byłbym w stanie nawet zapłacić autorowi rozsądną cenę za możliwość ściągnięcia tej gry w wersji do wydruku - może to jest jakiś pomysł na wydawanie gier planszowych w Polsce?? skoro nie ma chętnych wydawców :( :( :( dziwi fakt, że Eurobizness ciągle schodzi, a na tak świetne gry brakuje chętnych...


Obrazek

Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith » czwartek 31 sty 2008, 19:31

Ja mam pytanie co do rozmiarów kart, czy będą takie jak w 3 wersji, czy przejdziesz na standard? Kart jest sporo. Istotną dla mnie rzeczą jest, czy można je będzie schować w koszulki.



Awatar użytkownika
LC
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 43
Rejestracja: sobota 18 cze 2005, 13:05
Lokalizacja: Londyn
Płeć:

Post autor: LC » poniedziałek 11 lut 2008, 01:37

Karty mają rozmiar: 9,1 x 6,3 cm więc nie powinno być problemu z koszulkami.



Awatar użytkownika
Duszodręczyciel
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: piątek 16 mar 2007, 15:17
Lokalizacja: Niihama-shi
Płeć:

Post autor: Duszodręczyciel » piątek 28 mar 2008, 13:52

Jejku jak mnie tu dawno nie było. A tu raptem ze 3 pościki więcej. Jestem mocno zainteresowany K4K lecz z tego co się wywiedziałem od autora bardziej prywatnie, prace zwolnią. Niestety wpłynęły na to jakieś tajemnicze siły nadprzyrodzone nie związane z samą grą. A szkoda. :(

Liczę, że autor nas zaskoczy jednak.

PS. Standardowy rozmiar kart uważam za duży plus i postęp.


Obrazek

Awatar użytkownika
Duszodręczyciel
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: piątek 16 mar 2007, 15:17
Lokalizacja: Niihama-shi
Płeć:

Post autor: Duszodręczyciel » piątek 30 maja 2008, 10:06

Na wstępie chciałem przeprosić za post pod postem i proszę o wyrozumiałość administrację forum.

Czy ktoś jeszcze się interesuje losem K4K? Bo ja tak. Męczę autora/ów (nie wiem jaka jest teraz sytuacja w tej materii) o każdy nawet najdrobniejszy przeciek ale zainteresowania a tym bardziej wsparcia nie ma. Wiem, że pewnie powinni rozwiesić wielkie bilbordy w każdym mieście by ich wysiłki zauważono, ale dla chcącego nic trudnego. Wystarczy być dociekliwym i upierdliwym aby dostać jakieś informacje na temat postępów prac.

By nie być gołosłownym powiem, że udało mi się podejrzeć zaawansowane projekty graficzne elementów gry. Dowiedziałem się też co nieco na temat mojej ulubionej części, czyli mechaniki. Niestety dowiedziałem się za dużo by móc to bezkarnie opublikować. Dowiedziałem się też o planowanej współpracy i wydawnictwie. Mogę powiedzieć tylko tyle, że w Polsce nie narodziła się jeszcze konkurencja dla tego projektu. Może to tylko moje odczucie i garść niesprawdzonych informacji ale liczę, że choć część z planów wypali. Tylko błagam, bym nie musiał płacić za grę w Dolarach lub Funtach. W ostateczności może być Euro.

I taka mała propozycja do autorów by jednak wieści trafiały do zainteresowanych (są jeszcze tacy?). Może by założyć bloga z wieściami i przeciekami kontrolowanymi z procesu tworzenia gry? Jakby co jestem chętny się na blogu udzielać. Może to wcale nie być blog autorski tylko całkiem fanowski.

Szkoda by było gdyby idea stworzenia takiej gry, upadła z powodu braku chęci i zainteresowania z naszej strony.

PS. $60 za prototypy kości to lekka przesada. LC nie idź na to ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Katiusha » piątek 30 maja 2008, 17:05

Duszodręczyciel pisze:Może by założyć bloga z wieściami i przeciekami kontrolowanymi z procesu tworzenia gry? Jakby co jestem chętny się na blogu udzielać. Może to wcale nie być blog autorski tylko całkiem fanowski.
Był kiedyś serwis związany z K4K, ale znikł. Jeszcze jakis czas temu była pod adresem serwisu informacja o remoncie czy coś takiego, a teraz znikła nawet ta strona informacyjna.

Ale jest jeszcze forum K4K więc jeśli masz chęci popisać i poczytać Duszodręczyciel, to pod tym linkiem je znajdziesz.

Poza tym szkoda, że sprawa tak dlugo się ciagnie (10 lat!!!), mogła by gra w koncu ujrzeć światło dzienne... I to w Polsce, a nie gdzies tam.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
Duszodręczyciel
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: piątek 16 mar 2007, 15:17
Lokalizacja: Niihama-shi
Płeć:

Post autor: Duszodręczyciel » piątek 30 maja 2008, 20:03

Znam to forum, nie mniej dzięki za linka. ;)

Wiem tez że była strona bo niestety byłem podczas jej zamykania. Też się dziwiłem czemu wszelkie wieści o grze się urwały, to mnie zmotywowało by pomęczyć LC i stąd pomysł na bloga.

Mam już trochę informacji o nowej edycji, tylko gdybym miał jeszcze pozwolenie autora i odpowiednie miejsce. Boję się jednak czy kogokolwiek jeszcze zainteresuje gra sprzed 10 lat.


Obrazek

Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Katiusha » piątek 30 maja 2008, 21:40

Duszodręczyciel pisze:Boję się jednak czy kogokolwiek jeszcze zainteresuje gra sprzed 10 lat.
MiM jest sprzed prawie 20 lat, a patrz ile osób się nim jeszcze interesuje. ;)

Dobre gry nie starzeją sie tak szybko, no ale w przypadku K4K musiałaby się najpierw ukazać ponownie choćby w formie jakiegoś dema czy triala aby zobaczyć czy będzie jakieś zainteresowanie nią.
Jak była opublikowana w ver 3, to nie brakowało chyba chętnych na nią, a teraz skoro mało co o niej słychać i nawet autor nie nadaje jej rozgłosu, to nie ma co się dziwić, że zainteresowanie spada jeśli zainteresowani nie mogą nigdzie jej oblukać choćby w takiej formie jak zapowiedz :arrow: Troli SkogTrolla.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
LC
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 43
Rejestracja: sobota 18 cze 2005, 13:05
Lokalizacja: Londyn
Płeć:

Post autor: LC » piątek 30 maja 2008, 22:23

No cóż. Widzę, że Duszodręczyciel postawił jednak na swoim :) kończę właśnie przygotowywanie stony o The Dark i na pewno następna będzie strona K4K-ale musimy mieć więcej grafik ;) Niestety prócz (nie wiem jak to nazwać) hobby jakim jest robie nie planszówek mam jeszcze normalną pracę, przez co prace nad grami strasznie się wydłużają.

Serwis zdjąłem, bo na chwilę obecną w ogóle nie było sensu jego istnienia.

Aby powstawał blog czy serwis niestety potrzebujemy czegoś więcej niż konspekty. Mechanika gry, której nie chcemy zdradzać przed zakończeniem prac, wciąż przechodzi swoje metamorfozy - niestety. To główna zasługa Jagmina, który najchętniej codziennie zmieniałby wszystko :)

W każdym razie gra stała się bardziej RPG niż planszówką :) przy dużym uproszczeniu całej mechaniki w stosunku do tego co miało miejsce w v.3. Wprowadziliśmy wiele pomniejszych usprawnień jak chociażby dostępność towarów (przy handlu). System walki przeszedł największą metamorfozę i jest w tej chwili dużo bardziej intuicyjny. Wszystkie tabelki poszły w niepamięć. Staramy się oprzeć tyle ile się da na symbolach, kolorach. I nasz główny cel... koniec ze schematem... pakujesz statsy i na Króla Smoków ;)

Oczywiście też z chęcią ujrzałbym K4K na półkach w Polsce :) choć nie będę miał nic przeciwko temu jak się pojawi też gdzieś tam ;)

I Duszodręczycielu - nie masz pozwolenia :)



Awatar użytkownika
Duszodręczyciel
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: piątek 16 mar 2007, 15:17
Lokalizacja: Niihama-shi
Płeć:

Post autor: Duszodręczyciel » wtorek 17 cze 2008, 12:55

Nie uwierzycie co udało mi się wyciągnąć od LC. Zresztą popatrzcie sami:

Obrazek
To próbka (porównanie) nowego wyglądu planszy. Ponoć lokacje się nie zmienią choć sam wygląd dość mocno. Tylko czy nam to pasuje? Mimo zapewnień LC nie wiem czy fotorealizm planszy dobrze wyjdzie. Ja tam wolę lekkie niedomówienia i tradycyjną kreskę.

Obrazek
A to chyba projekt nowych żetonów. Jeszcze nie wiem dokładnie co one będą symbolizowały ale zapowiada się ciekawie i efekciarsko.

Drógi z autorów ma też podesłać zdjęcie prototypów kości, wiec jak je dostanę od razu zamieszczę.

PS. LC daruj życie nędznemu robakowi. Tu każdy jest głodny sensacji i nowości. A teraz może będzie o czym podyskutować.


Obrazek

Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Katiusha » wtorek 17 cze 2008, 19:54

Duszodręczyciel pisze:To próbka (porównanie) nowego wyglądu planszy.
Po takim kawałeczku ciężko ocenić całość, ale ten kawałeczek wygląda jak zrzut z jakies gry komputerowej, a żetony jak guziczki do naciśniecia strzałka/kursorem myszki w tej grze. ;)

To co fajnie wyglada na ekranie całkiem inaczej wyglada po wydrukowaniu, gorzej. Poprostu drukarka nie potrafi na zwykłym papierze (nie foto) i zwykłym tuszem odtworzyć takiej gamy barw.
Wiem, bo przekonałam się jak to jest drukując dodatki do MiMa.
Może jak LC wydałby K4K w takiej postaci w profesjonalnej drukarni, to dała by rade odtworzyć wiernie taką game kolorów i efektu 3D np "guziczków" żetonów.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
Duszodręczyciel
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: piątek 16 mar 2007, 15:17
Lokalizacja: Niihama-shi
Płeć:

Post autor: Duszodręczyciel » środa 18 cze 2008, 08:44

Z tego co wiem to są tylko koncepcje, które udało mi się wykraść dla was.

Co do drukowania LC wyraźnie zaznaczał, że 4 ed nie będzie w postaci elektronicznej do samodzielnego montażu. Jeżeli zaś idzie o drukarnie to chyba jakoś sobie z tym radzą patrząc po dzisiejszych grach.

Więc nie ma co liczyć, że nagle zobaczymy cała gotową planszę, wszystkie żetony i przede wszystkim instrukcję. Ja próbuję nakłonić LC by do gry dorzucił na stronie materiały dla twórców autorskich rozszerzeń.


Obrazek

Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Katiusha » piątek 20 cze 2008, 20:23

Duszodręczyciel, widze po Twojej nowej stopce, że znowu po dłuuuuuugiej nieobecności jest w necie serwis K4K.

Fajnie, bo tak jak pisałam wcześniej w poście reklama dzwignią sukcesu.
A poza tym może zauważy w ten sposób i zainteresuje się nią jakaś firma wydawnicza w Polsce i w końcu.... ;)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
Duszodręczyciel
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: piątek 16 mar 2007, 15:17
Lokalizacja: Niihama-shi
Płeć:

Post autor: Duszodręczyciel » sobota 21 cze 2008, 10:53

Katiusha pisze:A poza tym może zauważy w ten sposób i zainteresuje się nią jakaś firma wydawnicza w Polsce i w końcu....
W to akurat szczerzę wątpię. Raczej trzeba samemu kogoś znaleźć i to nie koniecznie w naszym pięknym państwie.

Strona ruszyła jak widać 18 lecz na pozwolenie zamieszczenia linka musiałem czekać aż do teraz. Jacyś tajemniczy są ci autorzy. Już teraz wiem, że gra będzie się dość mocno różniła od pierwowzoru i poprzedniej edycji. Ponoć nadal ma to być gra przygodowa lecz na zmienionych zasadach. Wiec jest nadzieja, że nie tylko grafika nas zachwyci.


Obrazek

Awatar użytkownika
LC
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 43
Rejestracja: sobota 18 cze 2005, 13:05
Lokalizacja: Londyn
Płeć:

Post autor: LC » sobota 21 cze 2008, 15:02

Duszodręczyciel pisze:W to akurat szczerzę wątpię. Raczej trzeba samemu kogoś znaleźć i to nie koniecznie w naszym pięknym państwie.
Wątpić jest rzeczą ludzką ;) nigdy jednak nie wiadomo... dlaczego od razu skreślać polskich wydawców.
Jacyś tajemniczy są ci autorzy.
Tobie się wygadaliśmy :)

Blog powstał, jednak mechanikę i historię (która też się zmieni w wersji 4) zatrzymamy w tajemnicy do końca. Tak więc liczcie bardziej na przecieki wizualne i ogólne informacje na temat postępów prac.

Tym czasem na blogu znajdziecie kilka grafik w tym layout karty i obiecane przez Duszodręczyciela kości: K4K blog



Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6144
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim » sobota 21 cze 2008, 15:30

Ehh szkoda, że wszystko idzie w stronę na maksa zdigitalizowanej grafiki. Widać, że to robione na kompie aczkolwiek na szczęście daleko jeszcze im w swojej sztuczności i sztywności do grafik z Legendy :D Szkoda, moim zdaniem to zabija klimat grom planszowym.


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member

Awatar użytkownika
Duszodręczyciel
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: piątek 16 mar 2007, 15:17
Lokalizacja: Niihama-shi
Płeć:

Post autor: Duszodręczyciel » sobota 21 cze 2008, 22:59

A nie mówiłem LC? SeSim wyraził i moje zdanie o czym zresztą wiesz.


Obrazek

Awatar użytkownika
LC
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 43
Rejestracja: sobota 18 cze 2005, 13:05
Lokalizacja: Londyn
Płeć:

Post autor: LC » niedziela 22 cze 2008, 12:58

Layout i sama karta to w 80% fotografie. Więc chyba Legenda nam nie grozi ;) Wystrzegam się 3D, głównie za sprawą Jagmina, który ma alergie na 3D. Jedynymi elementami, które całkowicie powstały na kompie są 'żetony' - 3D + PS i pęknięte szkło.

Postawiłem na wykorzystanie fotografii przy tworzeniu szaty graficznej i tego raczej będę się trzymał, choć bardziej postaram się zminimalizować 'sztuczność i sztywność' grafik :) i nie zabić do końca klimatu. Czekam na wszelkie pomysły i sugestie.



Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6144
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim » niedziela 22 cze 2008, 18:09

Okej to może przeprowadzę mały wywód dlaczego zdigitalizowana grafika jest zła w planszówkach - tyczy się to również zdjęć.
Gra planszowa jest pewną abstrakcją życia, w której zabawa opiera się na pewnych unikalnych dla danej gry zasadach oraz wyobraźni. W grze stosuje się różne elementy abstrakcyjne stymulujące wyobraźnie, takie jak: plansze, pionki, różnego rodzaju karty, żetony itd. Wszystko to działa na naszą wyobraźnie. Oczywiście przy założeniu, że ktoś chce i umie się "bawić" w gry planszowe. Np jeżeli w grze stoimy na polu z narysowanymi skałami pionkiem, który jest przedstawiony poprzez ręcznie rysowaną grafikę rycerza w pełnej zbroi z dwuręcznym mieczem, a na tym samym polu znajduje się karta ziejącego smoka z ręcznie narysowaną grafiką to to wymusza na nas projekcję zaistniałego zdarzenia w głowie (zapewne panowie nie wymieniają poglądów o pogodzie :P). Wiadomo, ręcznie rysowane grafiki nie oddają w 100% rzeczywistości, ale tym samym łatwiej jest na nich przedstawić to co nierzeczywiste. W obydwu przypadkach wyobraźnia pracuje bo nie ma na dzień dobry pokazanego zdjęcia czy pięknego renderu skał, smoka czy też rycerza. Każdy tak naprawdę "widzi" tą scenę trochę inaczej. To tak jak z książką i filmem - jest ogromna różnica w odbiorze książki i filmu powstałego na podstawie tej książki. Nie raz sprawdzałem. Na filmie ma się wszystko podane jak na tacy, wyobraźnia nie pracuje... Natomiast w książce? Jeżeli tylko jest dobrze napisana to warstwa stymulująca wyobraźnię (głównie opisy świata przedstawionego - nie bierzmy tylko przykładu z Nad Niemnem bo się można pociąć :P, zawsze się znajdzie wyjątek potwierdzający regułę ;)) w baaardzo znaczący sposób wpływa na odbiór książki. Tutaj można wszystko generować w głowie jak się komu podoba. Natomiast wszechobecna grafika komputerowa i digitalizacja zabija pojęcia abstrakcyjne, na podstawie których buduje się klimat gier planszowych (i innych rozrywek stymulujących wyobraźnię). Ręczna kreska zawsze będzie lepsza do tego typu rzeczy. Dlaczego? Bo jest niedokładna, nieperfekcyjna, nierzeczywista - zmusza mózg do wysiłku. Tak samo jestem przeciwnikiem wpychania w grach komputerowych grafiki 3D. To jest jakaś plaga. Sporo gier moim zdaniem traci przez to na klimacie.

Natomiast pomysły na grafiki do k4k:
Wziąłem przykładową grafikę i zastosowałem dwa filtry: cutout i drybrush. Zajęło mi to jakieś 2 minuty włącznie ze zrobieniem screena ze strony, odpaleniem PS i zastosowanie tych filtrów. Moim zdaniem grafiki od razu lepiej się prezentują. Oczywiście to nie nadaje się do wrzucenia do gry, trzeba by trochę nad tym popracować, ale chciałem tylko pokazać różnicę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member

Mecenas
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 90
Rejestracja: poniedziałek 01 wrz 2008, 21:18

Post autor: Mecenas » środa 10 wrz 2008, 21:28

jestem oszołomiony tą grą (projektem) gratulacje za pomysł!!! czekam na gotową grę do kupienia / skopiowania, itp



Awatar użytkownika
7Tristan
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 729
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
Lokalizacja: La Verna
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: 7Tristan » czwartek 11 wrz 2008, 07:55

Czy to prawda ,że autor tej gry wywodzi się z tego forum? O:)



Awatar użytkownika
Duszodręczyciel
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: piątek 16 mar 2007, 15:17
Lokalizacja: Niihama-shi
Płeć:

Post autor: Duszodręczyciel » czwartek 18 wrz 2008, 12:13

I tak i nie. Jest dwóch autorów. Główny - LC, pochodzi stąd (chyba), drugi - Jagmin, nie.

A ja jestem ciekaw jak się podobają przesłane przeze mnie koncepty graficzne nowej edycji?


Obrazek

Awatar użytkownika
LC
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 43
Rejestracja: sobota 18 cze 2005, 13:05
Lokalizacja: Londyn
Płeć:

Post autor: LC » piątek 19 wrz 2008, 16:51

No więc tak. Prace nad K4K zaczeliśmy w 1998 roku (10 lat minęło w sierpniu). Jak widać do tego forum dołączyłem w 2005 roku.

Co do autorów Duszodręczycielu, to jest trochę większa lista niż tylko dwa nazwiska.



Mecenas
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 90
Rejestracja: poniedziałek 01 wrz 2008, 21:18

Post autor: Mecenas » piątek 19 wrz 2008, 19:50

LC pisze:większa lista niż tylko dwa nazwiska
pół żartem pół serio to 3 nazwiska... ;-)

co do projektu to poproszę troszkę więcej zachęcających informacji (szczegółów) oraz, jeśli można więcej zdjęć...
prośba motywowana jest moją osobistą "zachłannością" do dobrych projektów gier!!
a ten projekt wydaje mi się wyjątkowy i zjawiskowo piękny...

pozdro



Awatar użytkownika
LC
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 43
Rejestracja: sobota 18 cze 2005, 13:05
Lokalizacja: Londyn
Płeć:

Post autor: LC » sobota 20 wrz 2008, 17:47

Mecenas pisze:pół żartem pół serio to 3 nazwiska... ;-)
Niech będzie ;-) ale jak na moje dodaj do tej cyfry 26 (jak na 10 lat to i tak mało nazwisk się przewinęło;) ) i będziesz wiedział ile osób nam w tym pomogło. To że aktualnie pracujemy nad tym w dwójkę nie zmienia faktu, że te osoby w jakiś sposób pomogły w powstawaniu poprzednich i aktualnej wersji gry. Zresztą Jagmin pracuje nad K4K od niedawna, oczywiście bez jego pomysłów i druzgoczącej krytyki pewnie już dawno K4K byłaby ukończona ;) choć nie byłaby tak atrakcyjna jak moim zdaniem się stała.

Co do większej ilości zdjęć. Na razie musisz się zadowolić tylko tym co postanowiliśmy pokazać. Ja osobiście byłem przeciwny publikowaniu jakichkolwiek materiałów z v4. Ale Duszodręczyciel... nie odpuszczał i nadal nie odpuszcza :)

W przyszłym tygodniu rusza ponownie serwis UBG. Niestety nie udała mi się migracja użytkowników. Więc wszystko rusza od zera. Reaktywowany też będzie dział download, w którym zamieścimy ponownie 3 wersję gry. W serwisie znajdziecie wszystko o K4K począwszy od v.0.1.



ODPOWIEDZ