Kraina Czterech Koron

Wszelkie inne gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
LC
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 43
Rejestracja: sobota 18 cze 2005, 13:05
Lokalizacja: Londyn
Płeć:

Post autor: LC » środa 28 mar 2007, 00:37

Duszodręczyciel pisze:To może go trzeba nakłonić? Wole to forum niż tamto.
Stanowczo mnie zachęciłeś :)

HunteR na to forum zaglądam co jakiś czas... choć się nie udzielam :(

K4K przechodzi metamorfozę.... począwszy od zmian w świecie a kończąc na najważniejszej mechanice. Oczywiście nieszczęsny wzorek walki poszedł na pierwszy ogień... sama mechanika jest w strzępach... dużo pomysłów... brak konkretnych rozwiązań.

Aktualnie pracujemy nad tym w trójkę i oczywiście będziemy wdzięczni za wszelkie sugestie.



Awatar użytkownika
Duszodręczyciel
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: piątek 16 mar 2007, 15:17
Lokalizacja: Niihama-shi
Płeć:

Post autor: Duszodręczyciel » środa 28 mar 2007, 08:09

To ja się zgłaszam. Wolę coś tworzyć od początku (no prawie) niż mocować się z już wydaną i zaakceptowaną grą (MiM i MM). Dawaj z czym masz problem a jestem pewien, że ludzie stąd coś wymyślą a może nawet Cię zaskoczą. Oczywiście jeżeli ma to być gra do wydania (a o tym chodzą słuchy) to zrozumiem, że nie podzielisz się z nami wszystkimi smaczkami.


Obrazek

Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 31

Post autor: HunteR » środa 28 mar 2007, 09:34

O witam :wink: Widzę że ostatnio zmieniłeś avka :D

Czy te zmiany to pod kątem planowanego wydania pudełkowego?

A co do pomocy, jak coś będzie gotowe to chętnie obejrzę i skomentuję :wink:


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]

Awatar użytkownika
LC
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 43
Rejestracja: sobota 18 cze 2005, 13:05
Lokalizacja: Londyn
Płeć:

Post autor: LC » czwartek 29 mar 2007, 19:31

Duszodręczyciel pisze:Oczywiście jeżeli ma to być gra do wydania (a o tym chodzą słuchy) to zrozumiem, że nie podzielisz się z nami wszystkimi smaczkami.
Cheche głównie za Twoją sprawą chodzą takie słuchy :) no cóż. Za wcześnie by mówić o wersji pudełkowej… na razie jest sporo problemów i jeszcze więcej rzeczy do zrobienia.

Główny problem to kwestia walki w sumie po kilku jak nie kilkunastu dłuższych dyskusjach na temat walki, zaczęliśmy powoli wracać do pierwowzoru czyli MiM-a, choć oczywiście z kilkoma różnicami…

Poniżej ostatnia propozycja Jagmina:
Siła postaci + Siła z ekwipunku i przyjaciół + k6 - Siła przeciwnika - Siała z jego ekwipunku i przyjaciół - k6
Dzięki temu od razu widać kto wygrał gdyż wynik dodatni to nasza wygrana, ujemny to nasza przegrana a zero to remis i potrzeba następnego rzutu.
Oczywiście można wykorzystać wynik testu podobnie jak do tej pory czyli jako zadane obrażenia jednak wymaga to dużej ilości Życia. Alternatywa jest oznaczenie na karcie używanej broni co ile punktów przewagi jest zadawane dodatkowe obrażenie.

A teraz walka psychiczna:
Wzorek jest taki sam tylko zamiast Siły używamy cechy odpowiadającej za nasze zdolności umysłowe a zamiast broni Zaklęć. Właśnie, Zaklęcia miast oręża. Zaklęcie ma swoje wady i zalety. Pierwsza i podstawowa wada to, to że trzeba je zapamiętać by je zachować porzuceniu, inaczej jest tracone. Druga wada to koszt jaki trzeba zapłacić w Manie. Jednak zaletą będzie możliwość używania różnorodnych efektów nie koniecznie zadających obrażenia (choć to pewnie najczęściej stosowane). Coś mało tych zalet. ach, jest jedna podstawowa, Zaklęcia nie są bronią obosieczną więc przeciwnik nie ma szans nam oddać jeżeli sam nie rzuca zaklęć. Walka mistyczna zawsze jest jednostronna, czyli wynikiem powyższej procedury walki jest tylko rzucenie bądź nie zaklęcia. Jeżeli to przeciwnik wygrał lub zremisował zaklęcie po prostu nie wypala i tyle. Oczywiście w następnej kolejce to on może użyć swoje zaklęcia. Trzeba by tylko określić kto i kiedy używa swoich zaklęć. Myślę, że atakujący zaczyna swoją kanonadę pierwszy.
Ok a teraz jak rozwiązać walkę na odległość? Ja myślę by było to podobnie jak zwykła walka tylko z dwoma zmianami:
- zamiast Siły Postaci podstawiamy jej Moc (w rozumieniu zmysły);
- jeżeli walkę przegramy to przeciwnik nic nie zyskuje a my nic nie tracimy.
Myślę, że to by na razie starczyło w tej materii.



Awatar użytkownika
Duszodręczyciel
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: piątek 16 mar 2007, 15:17
Lokalizacja: Niihama-shi
Płeć:

Post autor: Duszodręczyciel » środa 04 kwie 2007, 08:57

O czemu ja to przegapiłem?

A więc to są wzorki na walkę, hmm... Dobrze rozumiem, że ta gra to jakiś klon MiM? Poza walką strzelecką wszystko się zgadza. O nie zauważyłem że walka magiczna to sposób na rzucanie czarów. Ciekawe. Ale jak to miałoby wyglądać w praktyce? Takie rzucanie czarów? Bierzemy czar rzucamy kostkami przeciw czemuś (czemu, przeciwnikowi czy jeszcze czemuś innemu?) i dopiero czar nam wyszedł? Ale czary są jednorazowe a tam widze jeszcze coś o Manie (czyżby RPG?). Jednym słowem jak na jednorazówki to te czary będą strasznie trudne do rzucenia nie mówiąc już o czasie ich rzucania (dodatkowe rzuty kostkami). Niby jest też coś wspomniane o możliwości zapamiętania czaru. Po przeczytaniu instrukcji do K4K (to chyba 3 edycja jak dobrze liczę) wyszło mi, że są tam Czary, które się zostawia po rzuceniu i Pergaminy, które po rzuceniu są tracone. Ciekawe podejście ale nie wiem czy to nie zbytnie rozdrobnienie się. Trzeba byłoby to jakoś zgrabnie upchnąć by czary tylko śmigały magom przed oczami. A i czy każdy będzie mógł rzucać czary jak w MiM?

A teraz walka strzelecka. Rozumiem zmiany we wzorkach i chyba to, że podobnie jak z czarami przeciwnik nie może oddać nam ciosu. Ale co się stanie gdy przeciwnik także ma czym strzelać? Na jaki zasięg są te strzały? I najważniejsze czy broń strzelecka daje MOC? (chyba tylko magiczna).

Tak to nie mam zastrzeżeń i może będzie ktoś mądrzejszy ode mnie.


Obrazek

Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith » wtorek 10 kwie 2007, 11:09

Muszę powiedzieć, że choć plansza na komputerze za bardzo mi się nie podobała, to po wydrukowaniu jest naprawdę fajna, malownicza i działa na wyobraźnię. Jedynym jej mankamentem jest to, że nie obraca się dookoła względem środka.



Awatar użytkownika
Duszodręczyciel
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: piątek 16 mar 2007, 15:17
Lokalizacja: Niihama-shi
Płeć:

Post autor: Duszodręczyciel » środa 11 kwie 2007, 11:17

mriswith pisze:Muszę powiedzieć, że choć plansza na komputerze za bardzo mi się nie podobała
Yyy, czy tylko ja mam takie wrażenie czy zbaczacie z tematu? Kto i kiedy się pytał o planszę? Nie ma już nikt nic do powiedzenia w tym temacie? Autor gry przedstawił swój problem ja zadałem następne pytania i ani autor ani nikt inny nie ma zamiaru na nie odpowiedzieć? Czemu wszyscy na hasło K4K milknął?


Obrazek

Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith » środa 11 kwie 2007, 16:58

Tematem jest Kraina Czterech Koron więc z niego nie zbaczam, nie wypowiadam się na razie odnośnie walki bo wolę najpierw system przetestować w grze. A co do planszy mogłem się już wypowiedzieć.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
LC
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 43
Rejestracja: sobota 18 cze 2005, 13:05
Lokalizacja: Londyn
Płeć:

Post autor: LC » sobota 14 kwie 2007, 18:41

Jedynym jej mankamentem jest to, że nie obraca się dookoła względem środka.
Tutaj raczej nie przewiduje zbytniej rewolucji. Raczej nie wrócimy do schematu znanego z MiM-a, choć temat planszy jest wciąż otwarty jej główne założenia się nie zmienią. Obszary pozostaną te same, choć pojawią się Obszary - losowe (które zastąpią w pewien sposób karty Miejsc). Być może K4K zostanie podzielona na odrębne cztery krainy.

Systemu walki proponowanego przez Jagmina nie będę bronił... mam nadzieje, że sam to uczyni, bo ten system MiM-o podobny kłóci się z moją koncepcją walki i rzucania czarów jaki widziałbym w wersji 4-tej.
A i czy każdy będzie mógł rzucać czary jak w MiM?
Nie. Czary będą ściśle powiązane z żywiołami. Dlatego by posługiwać się określonymi czarami, bohater musi osiągnąć 'Mistrzostwo' danego żywiołu.
Ale czary są jednorazowe a tam widze jeszcze coś o Manie (czyżby RPG?).
Wprowadzenie Pradawnych Pergaminów okazało się zbędnym dublowaniem kart. Dlatego też karty Czarów będą pełniły również funkcję PP. Czaru będzie można się nauczyć lub też użyć go jako zaklęcia (jednorazowego użytku).

Mana - to nazwa robocza na 'dynamiczną' Moc, która z założenia ma nabrać w wersji 4-tej również cech podobnych do Many (czyli np. koszt użycia Przedmiotu Magicznego), kwestia ta nie jest do końca opracowana, dlatego wstrzymam się jeszcze od dokładniejszego opisu nowej cechy. Może się również okazać, że zrezygnujemy z tego pomysłu...



Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 31

Post autor: HunteR » poniedziałek 16 kwie 2007, 17:06

Jak dla mnie to dobrze że mamy planszy-spirali. I tak K4K sporo czerpie z MiMa, a tak zawsze jakaś nowość.


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]

Awatar użytkownika
LC
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 43
Rejestracja: sobota 18 cze 2005, 13:05
Lokalizacja: Londyn
Płeć:

Post autor: LC » wtorek 17 kwie 2007, 00:03

K4K oparta była na MiM-ie... w sumie zostało to uznane za jej główną wadę, dlatego chcemy wprowadzić sporo zmian w samej grze... zapewne i tak będzie kojarzona z MiM-em, ale warto spróbować.

Jedną z głównych zmian jest sposób tworzenia bohatera/postaci - modułowa budowa, zbliżona bardziej do RPG. Zaczynamy od rasy (do której przypisany mamy też wizerunek postaci oraz główne umiejętności), później ustalamy cechy i umiejętności oraz profesję postaci. Wszystko oczywiście odbywać się będzie w kontrolowany sposób :)



Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Katiusha » niedziela 06 sty 2008, 17:12

Czy ktoś coś wie czy gra ukaże się w końcu w sklepie? Wersja testowa znikła i jedyna możliwość teraz aby tą gre mieć, to pojawienie się jej w sprzedaży.
Na stronie autora gry nie ma teraz możliwości dopytania się o cokolwiek ponieważ serwis i forum K4K jest teraz w 'remoncie'.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
LC
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 43
Rejestracja: sobota 18 cze 2005, 13:05
Lokalizacja: Londyn
Płeć:

Post autor: LC » niedziela 06 sty 2008, 18:47

Wersja finalna jest w przygotowaniu. Pracujemy tylko w dwójkę więc prace strasznie się ślimaczą... niestety.

Poniżej mała próbka tego co czeka Was w wersji finalnej (jest to niedokończony interface do tworzenia postaci w K4K) - finalnej ilustracji i szczegółów nowej mechaniki póki co nie zdradzę. Oczywiście jesteśmy otwarci na wszelki pomysły i sugestie co do kart itd.

Obrazek



Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Katiusha » niedziela 06 sty 2008, 19:03

LC pisze:Poniżej mała próbka tego co czeka Was w wersji finalnej (jest to niedokończony interface do tworzenia postaci w K4K
Hmm, czyli co to będzie tak bardziej po 'polskawemu'? ;)
Mam wrażenie, że chodzi o szablon do tworzenia postaci na kompie do K4K, tak?
A będzie coś takiego do tworzenia innych kart np Czarów, Wydarzeń lub Wrogów?


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

ernin
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Fobie
The Wildlands PL
Posty: 459
Rejestracja: niedziela 24 gru 2006, 15:04
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 29

Post autor: ernin » niedziela 06 sty 2008, 19:44

Ciekaw jestem co wam z tego wyjdzie jakoś nie słyszałem o tym projekcie może to dlatego że jak powstał ten temat to akurat miałem przerwę w udzielaniu sie na forum.

Co do tworzenia postaci to tez mi to wygląda na program do tworzenia chara na kompie.
A będzie coś takiego do tworzenia innych kart np Czarów, Wydarzeń lub Wrogów?
Nawet fajny pomysł ale nawet jak takiego czegoś nie będzie to pewno się i tak znajdą "fani" co zrobią nowe karty/dodatki

Życzę wam powodzenia przy dalszym tworzeniu. Mam jeszce pytanie czy to będzie gra do kupienia w sklepach czy darmowa do ściągnięcia?




Awatar użytkownika
LC
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 43
Rejestracja: sobota 18 cze 2005, 13:05
Lokalizacja: Londyn
Płeć:

Post autor: LC » niedziela 06 sty 2008, 20:30

Mam wrażenie, że chodzi o szablon do tworzenia postaci na kompie do K4K, tak?
Nie - to jeden z czterech narożników planszy. Nie będzie tradycyjnych kart bohaterów. Za to będzie pełna swoboda przy tworzeniu nowych. Ilustracja tak jak wspomniałem przedstawia nie kompletny narożnik (brakuje tam wielu elementów).

Gra to tradycyjna planszówka, nie gra komputerowa. Choć prawdopodobnie materiały do samodzielnego tworzenia kart, ilustracji bohaterów i innych elementów gry zostaną udostępnione na stronie do pobrania.
Mam jeszce pytanie czy to będzie gra do kupienia w sklepach czy darmowa do ściągnięcia?
Na pewno gra nie będzie udostępniana 'do pobrania'.



Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Katiusha » niedziela 06 sty 2008, 22:35

LC pisze:Nie - to jeden z czterech narożników planszy.Nie będzie tradycyjnych kart bohaterów. Za to będzie pełna swoboda przy tworzeniu nowych. Ilustracja tak jak wspomniałem przedstawia nie kompletny narożnik
Prawde mówiąc, to teraz ja już niewiele z tego rozumiem... :-k
Plansza i karty bohaterów z tego co wiem są już zrobione? Chyba, że 4 ed to będzie całkiem co innego niż 3 ed. Będzie można sobie samemu plansze i bohaterów robić czy co?

Troche to zawiłe się robi w/g mnie, ale mam nadzieje, że na stronie serwisu jak już będzie udostępniona po remoncie dowiem się OCB w tym wszystkim teraz.
LC pisze:Na pewno gra nie będzie udostępniana 'do pobrania'.
A wiadomo, chociaż w przybliżeniu, kiedy pojawi się w sprzedaży? I czy jakieś wydawnictwo jest nią na tyle zainteresowane aby ją wydać? Oczywiście w wersji PL, bo wersja ENG wcale mnie nie interesuje.

Z tego co czytałam to już 10 lat powstaje K4K! Czy już nie nabrała na tyle 'mocy urzędowej' aby świat zobaczył finalną wersje? 8-[


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
LC
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 43
Rejestracja: sobota 18 cze 2005, 13:05
Lokalizacja: Londyn
Płeć:

Post autor: LC » niedziela 06 sty 2008, 23:15

Plansza i karty bohaterów z tego co wiem są już zrobione? Chyba, że 4 ed to będzie całkiem co innego niż 3 ed. Będzie można sobie samemu plansze i bohaterów robić czy co?
Gra mechanicznie będzie się różnić od wersji 3ciej. Jest sporo zmian. Plansza zmieni się tylko nieznacznie (nie wliczając w to ramki, która nabierze nowego znaczenia).
Troche to zawiłe się robi w/g mnie, ale mam nadzieje, że na stronie serwisu jak już będzie udostępniona po remoncie dowiem się OCB w tym wszystkim teraz.
No nie do końca :)
A wiadomo, chociaż w przybliżeniu, kiedy pojawi się w sprzedaży? I czy jakieś wydawnictwo jest nią na tyle zainteresowane aby ją wydać?

Z tego co czytałam to już 10 lat powstaje K4K! Czy już nie nabrała na tyle 'mocy urzędowej' aby świat zobaczył finalną wersje?
Nie będę rzucał pustych obietnic. Prace nad grą faktycznie zacząłem prawie 10lat temu. Gra powstawała z przerwami... w między czasie chwytałem się innych pomysłów. Często projekt całe miesiące leżał w 'szufladzie'. Gra musi być ukończony, by w ogóle rozmawiać o jakiś przybliżonych datach.

Jeżeli chodzi o wydawnictwa... to porostu nie szukam. Jeżeli będzie taka potrzeba grę wydam własnym nakładem. Czy w EN czy PL - klamka jeszcze nie zapadła.



Awatar użytkownika
Duszodręczyciel
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: piątek 16 mar 2007, 15:17
Lokalizacja: Niihama-shi
Płeć:

Post autor: Duszodręczyciel » poniedziałek 07 sty 2008, 08:54

Ooo jak dawno mnie tu nie było.

Ja także czekam na K4K. Liczę także na to, że 4 edycja będzie inna od 3 zarówno graficznie jak i mechanicznie. Znudziły mi się klony MiM. Jedyny jaki toleruje to Magiczny Miecz.

Z tego co zrozumiałem to powyższa grafika przedstawia KARTĘ POSTACI. Zgroza!!! Czyli z tego wynika, że postać będzie TWORZONA a nie wybierana ze stosu kart. Tylko martwi mnie ilość żetonów jakie na to pójdą bo chyba nie będzie tylko 19 kombinacji jak to w Talismanie jest?

A czy sama grafika planszy się zmieni? Bo mimo pięknego narożnika to obecna grafika się z nim gryzie.


Obrazek

Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith » poniedziałek 07 sty 2008, 16:41

A mi się podoba pomysł z tworzeniem postaci od podstaw. Jakaś innowacja, coś innego niż zazwyczaj, co może zainteresować i przyciągnąć potencjalnych klientów - bo przecież nikt chyba nie chce wydawać pieniędzy na drugą niemal identycznę grę z tą którą już posiada. Zastanawia mnie tylko jak bedą wyglądały pionki postaci? Marzy mi się aby tworzyło się je jakby z 3 części, nóg, tułowia i głowy, składanych potem w jedno :)



ernin
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Fobie
The Wildlands PL
Posty: 459
Rejestracja: niedziela 24 gru 2006, 15:04
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 29

Post autor: ernin » poniedziałek 07 sty 2008, 17:15

mriswith pisze:Marzy mi się aby tworzyło się je jakby z 3 części, nóg, tułowia i głowy, składanych potem w jedno :)
Fajny pomysł ale chyba ciężki do realizacji.
Czy możemy liczyć jakieś zapowiedzi gry w formie kilku kart/części planszy?
Jak gra wyjdzie w języku polskim i cena będzie przystępna to prawdopodobnie kupie.




Awatar użytkownika
LC
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 43
Rejestracja: sobota 18 cze 2005, 13:05
Lokalizacja: Londyn
Płeć:

Post autor: LC » poniedziałek 07 sty 2008, 17:36

A czy sama grafika planszy się zmieni? Bo mimo pięknego narożnika to obecna grafika się z nim gryzie.
Grafika planszy została tylko poprawiona (dodałem kilka elementów, zmiana kolorystyki itd.) tak, by lepiej komponować się z ramką. Jeszcze kilka dni mi zajmie dokończenie ramki i całej planszy.
Marzy mi się aby tworzyło się je jakby z 3 części, nóg, tułowia i głowy, składanych potem w jedno
Figurki w takim przypadku byłyby za drogie, tak samo sprawa wygląda z 3 elementowymi pionkami kartonowymi.. Zbyt wiele kombinacji co podniosłoby nie potrzebnie koszt całej gry… aktualnie przewiduje 5 ras w każdej z nich do wyboru kobieta/mężczyzna.
Czy możemy liczyć jakieś zapowiedzi gry w formie kilku kart/części planszy?
Za grafikę dopiero się wiozłem, więc proponuję uzbroić się w cierpliwość. Oczywiście w przyszłości na pewno coś zaprezentuje na tym forum.



Awatar użytkownika
Smok
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 94
Rejestracja: poniedziałek 12 lut 2007, 11:39
Lokalizacja: Kraśnik
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: Smok » środa 30 sty 2008, 19:57

a czy jest gdzieś możliwość ściągnięcia wcześniejszej edycji? (wcześniejsze strony na których można było pobrać grę są najwyraźniej w remoncie)
ile w przybliżeniu będzie kosztować ta gra??



Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 11636
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi » środa 30 sty 2008, 21:48

Nie niema takiej możliwości, wszelkie takie działania (zamieszczanie linków ro rapida) będzie karane autor K4K chce ją wydać oficjalnie i wszelkie jej udostępnienia bede traktował jak piractwo. Oczywiście jeden wyjątek jeżeli to autor czyli LC, zamieści ów link


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.


Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Katiusha » środa 30 sty 2008, 22:08

Smok, był czas kiedy była dostępna 3 ed za darmo do testów potrzebnych autorowi. Teraz jednak, tak jak pisze Valdi LC szuka wydawcy dla 4 ed (może już znalazł czego mu serdecznie życze, bo gra jest bardzo fajna i sporo pracy w nią włożył) i nie bedzie sam sobie przecież kłód pod nogi rzucał udostępniając za darmo, a gra w razie wydania będzie na półkach leżec..

Mimo wszystko mając nawet 3 ed kupiłabym z ciekawości aby zobaczyć jak została wydana. :biggrin:

BTW Jak to jest w tej Polsce, że fajne gry nie mogą ujrzeć światła dziennego
(MiM,MM,K4K), a chinczyki i monopoly różne dalej wychodzą
/cenzura /cenzura /cenzura

no wiesz, Polska małą literą?!
Ostatnio zmieniony czwartek 31 sty 2008, 19:44 przez Katiusha, łącznie zmieniany 3 razy.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

ODPOWIEDZ